مصدومیت دردسرساز برای روزبه چشمی

  روزبه چشمی مدافع تیم ام الصلال قطر به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در بازی با الاهلی همراهی کند.

هفته هفدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر از امروز آغاز می شود که در مهمترین دیدار تیم های الدحیل و الغرافه تیم های دوم و چهارم جدول به مصاف هم می روند. یاران علی کریمی که 4 امتیاز با حریف خود اختلاف دارند، در صورت پیروزی می توانند کسب سهمیه آسیایی خود را تا حدود زیادی قطعی کنند.

در دیگر دیدار امروز نیز الریان با شجاع خلیل زاده مقابل تیم قعر جدولی الخریطیات قرار می گیرد. در تیم حریف، پژمان منتظری حضور دارد که تیم او در طی 16 بازی تنها 6 امتیاز کسب کرده است و اصلی ترین گزینه سقوط به دسته پایین تر است. العربی با مهرداد محمدی نیز مقابل السد صدرنشین قرار می گیرد.
اما در بازی های فردا ام الصلال مقابل الاهلی قرار می گیرد. نشریه الرایه قطر در خبری اعلام کرد که روزبه چشمی به دلیل آسیب دیدگی به این دیدار نمی رسید. این روزنامه نوشته است که بدشانسی های ام الصلال تمامی ندارد و پس از مصدومیت بازیکن نیجریه ای خود و کارت قرمزی که بازیکن تونسی این تیم در بازی گذشته دریافت کرد، حالا روزبه چشمی نیز به این دیدار نمی رسد تا جمع غایبین ام الصلال در این بازی بیشتر شود.
در تیم الاهلی نیز امید ابراهیمی حضور دارد که تیم او تلاش سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد. بدین ترتیب دربی بازیکنان سابق استقلال در قطر با غیبت چشمی، شکل نخواهد گرفت. در دیگر دیدار فردا نیز السیلیه با رامین رضاییان برابر الخور قرار می گیرد که وینفرد شفر هدایت آن را بر عهده دارد.