گواردیولا از بایرن مونیخ تعریف کرد

شب گذشته در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی مقابل مونشن گلادباخ به برتری 2 بر صفر رسید و قدمی بزرگ برای صعود برداشت.

پپ گواردیولا پس از این برد اظهار داشت: ما بازی را در دست گرفتیم ولی متاسفانه نتوانستیم خیلی در خط حمله از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. باید در این رقابت پیشرفت کنیم و مخصوصا در خط جلو بهتر کار کنیم و موثرتر باشیم. در لیگ قهرمانان اروپا شما باید بی‌نقص باشید تا بتوانید به مراحل پایانی صعود کنید.

وی ادامه داد: وقتی من بایرن مونیخ را می‌بینم احساس می‌کنم ما مدعی قهرمانی اروپا نیستیم. اگر برخی می‌گویند ما مدعی هستیم قبولش می‌کنم ولی تیمی که در تاریخش تاکنون فقط یک بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده خیلی شانسی ندارد.

پپ گواردیولا به تمجید از ژائو کانسلو که به بهترین بازیکن زمین نامیده شد پرداخت و گفت: او کیفیت بالایی دارد و از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است. 2 پاس گل او واقعا هوشمندانه بود. برناردو سیلوا نیز در هوا بسیار خوب کار می‌کند. گل او فوق العاده و ضربه نهایی او برای به گل رساندن توپ خارق العاده بود.

سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت: از الان تمام تمرکز من به بازی 3 روز بعد مقابل وستهام است.

منچسترسیتی در این فصل بسیار آماده نشان داده و اکنون با 10 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد در صدرجدول جزیره قرار دارد.