انتخابات فدراسیون فوتبال/عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد

انتخابات فدراسیون فوتبال کشورمان امروز در محل سالن اجلاس سران برگزار می شود و مصطفی آجورلو، شهاب عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی باید در پست ریاست با هم به رقابت بپردازند.

صبح امروز  احمد مددی  مدیرعامل  باشگاه استقلال  از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد. مدیرعامل استقلال جهت پست نمایندگی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده بود.

کیومرث هاشمی و علی کریمی ، نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال در محل سالن اجلاس سران حاضر شدند.

روسای هیئت‌های مختلف فوتبال با اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران که منقش به یوز ایرانی است در محل برگزاری انتخابات حاضر شدند.

مسئولان برگزاری انتخابات محلی را برای ثبت عکس یادگاری در نظر گرفتند و نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال با حضور در مقابل محل تبلیغات تصاویر خود را به ثبت رسانده و وارد سالن می‌شوند.

خبرنگاران رسانه‌های گروهی از طبقه دوم سالن اجلاس سران اخبار مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پوشش می‌دهند.

اسماعیل خلیل زاده رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور یافت.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پستی را در اینستاگرام منتشر کرد.

اعضای مجمع با حضور در سالن اجلاس سران آماده شروع مراسم انتخابات هستند.

علی کریمی و کیومرث هاشمی ۲ نامزد انتخابات فدراسیون، در حاشیه مراسم انتخابات با هم دیدار کردند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مهمان ویژه در مجمع انتخاباتی این فدراسیون فوتبال حضور یافت.

مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال از دقایقی پیش با قرائت قرآن و پخش سرود ملی کشورمان آغاز شد.

در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال؛ یک نقاش در طبقه دوم سالن برگزاری انتخابات، به صورت آنلاین در حال کشیدن چهره چهار کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال است.

در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال؛ یک نقاش در طبقه دوم سالن برگزاری انتخابات، به صورت آنلاین در حال کشیدن چهره چهار کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال است.

انتخابات امروز فدراسیون فوتبال

با اعلام مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ۸۶ نفر از ۸۷ نفر در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور دارند. یک نفر به دلیل ترافیک در مجمع غایب است و تاکنون در جلسه حاضر نشده است.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو مشهد که مدت‌ها در محافل فوتبالی حضور پیدا نمی‌کرد، در مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون فوتبال رویت شد.

انتخابات فدراسیون

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که قرار بود به عنوان مهمان در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال شرکت کند، اما امروز غایب است.

در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال؛ مصوبه مجمع قبلی فدراسیون با اکثریت آرا از سوی اعضای مجمع تایید شد.

تصویری از خوش و بش علی کریمی و شهاب الدین عزیزی خادم ۲ نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال

علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال

علی غفاری، طهمورث حیدری، صمد نوتاش به عنوان ناظر و رحمانی، حیاتی و حیدری به عنوان شمارش کنندگان آرا در این بخش انتخاب شدند.

مصوبه مجمع قبلی فدراسیون با اکثریت آرا از سوی اعضای مجمع تایید شد.

محسن ترکی پس از تصویب صورت جلسه مجمع قبلی نسبت به انتخاب ناظران و شمارش کننده آرا، نسبت به این مسئله اعتراض کرد. دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ گفت که مسائل را به صورت یادداشت به او ارائه کنند تا قرائت شد و همچنین توضیح داد ناظران و شمارش کننده آرا در این قسمت مربوط به مصوبات مجمع قبلی است و برای انتخابات کمیته انتخاباتی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال؛ مسئول کمیته بدوی فدراسیون فوتبال خطاب به رای دهندگان گفت: «اعضای مجمع اجازه عکسبرداری از تصویر رای خود» را ندارند. همچنین پس از پایان رای گیری، اگر تعداد برگه‌های رای بیشتر از تعداد برگه صادر شده باشد، «انتخابات از اعتبار ساقط» است و رای گیری باید از ابتدا انجام شود.

مسئول کمیته بدوی فدراسیون فوتبال گفت: اگر کاندیدا‌ها نتوانند بیش از نصف آرا را کسب کنند، ۲ نامزدی که بیشترین تعداد رای را دارند، به دور دوم راه پیدا می‌کنند و بقیه از دور کنار می‌روند.

آغاز رای گیری و حضور نمایندگان و روسای هیئت فوتبال استان‌ها در محل رای دهی. با اعلام دبیرکل فعلی نمایندگان به شکل سه نفره در محل حاضر می‌شوند و با دریافت برگه‌ها و طبق حروف الفبای استانی، رای خود را ارائه می‌دهند.

پیش از آغاز رای گیری، به نامزد‌ها گوشزد شد که تلفن همراه خود را پای صندوق‌های رای نیاورند چرا که در غیر این صورت گزارش این عمل به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

همچنین مهدی محمدنبی به نامزد‌ها هشدار داد که مراقب باشند عکاس‌ها از فاصله حدودا ۲۰ متری تصویر آرای آن‌ها را نیندازند و با دست روی برگه خود را بپوشانند تا رای آن‌ها به نامزد موردنظرشان مشخص نشود.

رئیس کمیته بدوی یک به یک اعضای مجمع را به پای صندوق‌های رای فرا می‌خواند و افراد آرای خود در بخش ریاست فدراسیون فوتبال را به داخل صندوق‌های رای می‌اندازند.

نمایندگان fifa و afc نحوه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال را به صورت آنلاین پیگیری می کنند.

انتخابات فدراسیون فوتبال به دور دوم کشیده شد

شهاب الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی در دور دوم با هم رقابت خواهند کرد. در دور اول انتخابات فدراسیون فوتبال یک رای باطله اعلام شد.

پس از کشیده شدن انتخابات فدراسیون فوتبال به دور دوم، مصطفی آجرلو و علی کریمی محل مجمع را ترک کردند.

آراء دور دوم انتخابات فدراسیون فوتبال به صندوق انداخته و شمارش آرا شروع شد.

در پایان شهاب‌الدین عزیزی خادم با اخذ ۴۹ رأی رئیس جدید فدراسیون فوتبال شد.