امیر حسین صادقی کرونا گرفت

امیرحسین صادقی ، پیشکسوت استقلال تهران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا راهی بیمارستان شد و وضعیت مساعدی ندارد.

صادقی در بیمارستان بستری شده است و باید تحت مراقبت باشد.

امیر حسین صادقی فوتبالش را در تیم تخت جمشید با مربیگری مجید مالمیر در دسته دوم جوانان تهران شروع کرد و به مدت ۲ سال در این تیم بود، در سال ۱۳۷۵ به تیم جوانان شاهین تهران پیوست.

در سال ۱۳۷۷ به تیم مقاومت تهران با مربیگری محسن آقازاده، بابا رضی و نقوی جهت گذراندن خدمت سربازی پیوست و تا سال ۱۳۷۹ در تیم‌های امید و بزرگسالان مقاومت بازی کرد در سال ۱۳۷۹ و با دید صمد مرفاوی به امیدهای استقلال دعوت شد و در سال ۱۳۸۰ برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کرد.

امیر حسین صادقی پس از چندین سال عضویت در باشگاه استقلال تهران، در فصل ۸۷–۸۸ به باشگاه مس کرمان پیوست اما دوباره به تیم استقلال بازگشت.

در لیگ یازدهم وی به تیم باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست و بعد از یک فصل حضور در این تیم در لیگ دوازدهم بار دیگر به استقلال برگشت. وی در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ خورشیدی در مربیگری کنفدراسیون آسیا شرکت کرد.

امیر حسین صادقی در اول شهریور ماه سال 1384 ازدواج کرد. و نکته قابل توجه این بود مراسم عروسی دو برادر باهم در یک شب برگزار شد.

امیرحسین صادقی چندی پیش درباره درگذشت مهرداد میناوند گفت: خدا رحمتش کند. او رفیق و دوست چندین و چند ساله من بود. او برادر و رفیق بزرگترم بود. مهرداد یکی از کری‌خوان‌های درجه یک پرسپولیس بود. در برنامه و فضای مجازی همیشه برای ما کری‌ می‌خواند اما با هم ارتباط داشتیم و در عین حال دوستم بود.

مهرداد یکی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال ما بود. روی موضوع آن شب در برنامه اینترنتی که مجری‌اش به من گفت می‌خواهی مثل مهرداد میناوند در فضای مجازی باشی، من یک مقدار تند رفتار کردم و قصد کری‌خوانی بود نه خدایی ناکرده توهین. من فردا یا پس فردای همان مصاحبه یک پست معذرت خواهی از میناوند گذاشتم و به جنبه‌های آن در فضای مجازی فکر نکرده بودم که این اندازه بازتاب داشته باشد.