اولین واکنش عزیزی خادم پس از به ریاست رسیدن فدراسیون فوتبال

مجمع انتخاباتی ریاست  فدراسیون فوتبال  برگزار شد و در پایان رای گیری  شهاب الدین عزیزی خادم  با کسب ۴۹ رای در دور دوم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال برای چهار سال آینده انتخاب شد.

عزیزی خادم پس از انتخابش به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از تمام اعضای مجمع که به من و خانم شهره موسوی اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. وظیفه خودم دانستم با افتخار از تمام عزیزان تشکر کنم و خودم را خادم فوتبال بدانم. امیدوارم با حمایت‌های تمام ارکان نظام بتوانیم از فوتبال ایران دفاع کنیم و با تیمی جدید و نگاهی نو، فوتبال را ارتقا دهیم.

وی افزود: دغدغه تمام دوستان در هیئت‌های استانی و همچنین باشگاه‌های محترم در تمام لیگ‌های مختلف را درک می‌کنم و به نوبه خودم از تمام عزیزان تشکر می‌کنم. در یک سال گذشته تمام دوستان زحمت زیادی کشیدند تلاش می‌کنم با نگاهی جدید فصلی نو در مسیر توسعه فوتبال را رقم بزنیم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از تمام دوستان مشورت می‌گیرم و تعامل سازنده‌ای با بخش‌های خواهم داشت. چه رای می‌آوردم چه نمی‌آوردم شاکر خداوند بودم. ان‌شاالله همه در کنار هم اعتماد، افتخار و اعتبار را به فوتبال برگردانیم.