تمام ایران کیفیت سایپا مقابل پرسپولیس را دیدند

حسین خوش‌نظر درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: اکنون همه چیز خوب است اما همه کیفیت فوتبال سایپا را مقابل پرسپولیس دیدند. تمام ایران پای تلویزیون نشسته و مشاهده کردند که سایپا در حال پیشرفت است. اطمینان داشته باشید با این فوتبالی که تیم بازی می‌کند نتیجه هم خواهیم گرفت.

وی درباره دیدار بعدی نارنجی‌پوشان پایتخت در مقابل نفت مسجد سلیمان توضیح داد: الان بازی مقابل هیچ تیمی در لیگ برتر ساده نیست و هر بازی سختی خاص خودش را دارد. نفت مسجد سلیمان هم نشان داده که تیم گردن کلفت و سخت‌کوشی است. قطعا بازی سختی داریم. 

سرپرست سایپا خاطرنشان کرد: همانگونه که آنها دنبال برتری هستند ما هم در این بازی خانگی دنبال رسیدن به پیروزی هستیم زیرا این برد خیلی برای سایپا اهمیت دارد. خوشبختانه بچه‌های ما از نظر ذهنی، فنی و بدنی آمادگی مناسبی دارند و امیدواریم با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کرده و دست پر از زمین بیرون بیاییم. 

خوش‌نظر درباره احتمال جذب بازیکن جدید از سوی باشگاه سایپا گفت: کمیته نقل و انتقالات باشگاه کار خود را پیش می‌برد. اگر بتوانیم بازیکنی را اضافه کنیم قطعا این کار را انجام خواهیم داد. 

وی درباره دلیل غیبت محسن مسلمان در لیست سایپا در دیدار با پرسپولیس توضیح داد: محسن در تمرینات شرکت می‌کند اما وی به تازگی از مصدومیت رها شده و چندین هفته از ترکیب سایپا دور بوده است. هر زمان مربیان سایپا تشخیص بدهند، بازی هم می‌کند. کادرفنی ما از ترس اینکه مسلمان بار دیگر دچار آسیب‌دیدگی نشود، ریسک نکرده و مقابل پرسپولیس از وی استفاده نکردند. 

سرپرست سایپا درباره دلیل غیبت پیروز قربانی در دو جلسه اخیر سایپا توضیح داد: وی به دلیل مشغله کاری در تمرین شرکت نکرده. به من این موضوع را گفت و موضوع خاصی دیگر هم نگفت. 

وی درباره اینکه آیا دلیل غیبت این مربی در تمرین سایپا همین مشغله کاری است یا دلخوری، پاسخ داد: من دلخوری را برای اولین بار است که می‌شنوم اما تا جایی که با پیروز در تماس بودم به من گفت به دلیل کار داشتن به تمرین سایپا نیامده و چیز دیگری نگفته است. 

خوش نظر درباره معرفی شدن پیروز قربانی به عنوان گزینه دستیاری فرهاد مجیدی در استقلال گفت: اجازه بدهید فعلا در این مورد حرفی نزنم.