بیانیه باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار با صنعت نفت

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از هواداران این تیم درخواست کرد از تجمع مقابل هتل و فرودگاه برای بازی این تیم با صنعت نفت خودداری کنند.

در متن این بیانیه آمده است:

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور از جمله استان خوزستان به اوج رسیده و متاسفانه شاهد موج جدیدی از ابتلای هموطنان‌مان به این بیماری در استان یادشده هستیم.

 از این رو، به منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، همچنین حفاظت از سلامت بازیکنان و اعضای تیم، درخواست می‌کنیم هواداران عزیز خوزستانی از هرگونه تجمع در فرودگاه، هتل و ورزشگاه محل برگزاری بازی اجتناب کنند.

لطف و محبت طرفداران پرسپولیس اثبات شده است و فقط به خاطر جلوگیری از افزایش میزان ابتلا به ویروس منحوس کرونا، خواهشمندیم برای این بازی، از طریق فضای مجازی حامی تیم محبوب خود باشید.

بدون تردید، عشق و علاقه طرفداران خونگرم خوزستانی در فضای مجازی هم ملموس است و خانواده بزرگ پرسپولیس، استان خوزستان و شهر آبادان را نیز خانه خود می‌دانند.

بدیهی است؛ حتی در صورت حضور در فرودگاه، هتل و ورزشگاه، فرصتی برای ملاقات با اعضای تیم فراهم نیست چراکه مدیریت باشگاه پرسپولیس، تمهیدات سختگیرانه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر سرخپوشان به آبادان در نظر گرفته است.