تاوان سنگینی در صورت اشتباه برابر آلومینیوم پس می‌دهیم

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: به طور حتم بازی سختی خواهیم داشت.

تیم آلومینیوم در اصفهان هم روز سختی برای ما ساخت. ما خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم این تیم را شکست بدهیم به همین دلیل فردا هم بازی دشواری برابر حریف خود داریم.

نویدکیا بیان کرد: به طور حتم ما  و بازیکنان سپاهان می‌دانیم که از بازی فردا باید امتیاز بگیریم به همین دلیل باید خیلی تلاش و با تمرکز بالا بازی کنیم. از مسائل تاکتیکی آلومینیوم باید مراقبت کنیم. اگر اشتباهی مرتکب شویم به طور حتم تاوان سنگینی پس می‌دهیم. سعی می‌کنیم با همه وجود بازی کنیم تا بتوانیم از آلومینیوم امتیاز بگیریم.  

آلومینیوم تیم باکیفیتی نشان داده است 

او ادامه داد: تیم آلومینیوم تنها تیمی است که توانسته صدرنشین لیگ برتر فوتبال را شکست بدهد و این موضوع ثابت می‌کند که این تیم این قابلیت را دارد که تیم بزرگی باشد.   تیم آلومینیوم اراک در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و فکر می‌کنم که این موضوع نشان دهنده کیفیت این تیم است. حریف ما پرسپولیس را شکست داده  و تراکتور را در خانه برده است. نتایجی که آلومینیوم از دست داده در اوایل فصل بوده است.

سرمربی سپاهان بیان کرد: ما سروش رفیعی و کی روش استنلی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و  رسول نویدکیا هم مصدوم است. شایان مصلح هم مصدوم است و در کنار ما نیست. البته خدا را شکر سایر بازیکنان سالم هستند و مشکل خاصی ندارند.