نحوه باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس+فیلم

جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت کرد.

پیش از این نیز رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو ورزش  در پاسخ به این سؤال که چطور پنجره نقل و انتقالات تیم پرسپولیس بسته و بعد از 24 ساعت مجدداً باز شد، پاسخ داد: "این کار بسیار ناپسندی است که پنجره ای یکشنبه بسته و دوشنبه باز شود و راجع به 30 میلیارد تومان بدهی اینطور تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: این اتفاق بدی است که فقط برای یک تیم این تصمیم گرفته و تبعیض بین تیم‌ها برقرار شود." همه این صحبت‌ها غلط و براساس اطلاعات ناصحیح است. این تصمیم نه فقط برای پرسپولیس گرفته شده، نه بدهی‌شان 30 میلیارد تومان بوده و نه اینکه این اتفاق در دو روز گذشته افتاده است.

نورشرق افزود: مشکلی که وجود دارد، این است که مسائل مربوط به فوتبال ما به لحاظ طرفداران یک باشگاه یا جذابیت یک بازیکن به هر دلیلی، به شدت رسانه‌ای می‌شود و بخش دیگری از چشم‌ها پنهان می‌ماند.

وی گفت: موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات طبق روال جاری به حدود یک ماه گذشته برمی‌گردد. ما به سازمان لیگ اعلام کردیم چه باشگاه‌هایی در فوتسال بدهکار هستند و پنجره نقل و انتقالات‌شان تا تسویه مسدود خواهد شد. این موضوع هیچوقت رسانه‌ای نشد؛ صلاح هم نیست که رسانه‌ای شود. این یک بحثی بین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها و نیز طلبکارانی است که این احکام را گرفته‌اند.

وی در واکنش به مصاحبه پیروانی بعد از بازی پرسپولیس و صنعت نفت گفت: مگر شأن فدراسیون فوتبال کشور این است که به یک سمت یا یک شخص توجه داشته باشد. شأن فدراسیون سیاست گذاری است و باید این را واقعاً در عمل انجام دهد. شاید ما در کار رسانه‌ای ضعیف بودیم که نیامدیم دائم آن را گزارش بدهیم.

نورشرق در پایان گفت: آیا در این مدت اسمی از باشگاه نساجی مازندران در این زمینه آورده شده است؟ اما دو هفته قبل پنجره باشگاه نساجی بسته بود؛ آمدند دیونشان را تعیین و تکلیف قطعی کردند؛ سپس پنجره‌شان باز شد. دقیقاً‌ عین رفتاری که با باشگاه پرسپولیس داشتیم را با این تیم و نیز باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی داشته‌ایم.

حجم ویدیو: 34.98M | مدت زمان ویدیو: 00:05:35