فرهاد قید بازیکن هزار چهره را زد؟

استقلالی‌ها برای خط حمله خود در نیم فصل سه گزینه را در نظر داشتند. پیمان بابایی که خیلی زود راهی تراکتور شد، امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهر خودرو و البته حامد پاکدل پدیده این فصل آلومینیوم اراک و البته پدیده عجیب نقل و انتقالات نیم فصل. بازیکنی که در بازی برابر پرسپولیس استوک قرمز پوشید و بعد از گلزنی خوشحالی نکرد تا اینطور به نظر برسد که او تنها به یک اشاره برای سرخپوش شدن نیاز دارد. مهاجمی که البته یک جفت استوک آبی هم برای دیدار برابر با استقلال کنار گذاشته بود و در نهایت سوار بر تراکتور استوری منتشر کرد تا ۸۰ درصد هواداران فوتبال در ایران در خصوص مقصد بعدی او سرگیجه بگیرند.

مهاجم آلومینیوم که در نیم فصل اول عملکرد درخشانی در این تیم داشت در نهایت بعد از پیوستن بابایی به تراکتور و مغانلو به پرسپولیس در انتظار پیشنهاد استقلال بود که فرهاد مجیدی آب پاکی را روی دست او ریخت و اعلام کرد تنها به قاسمی نژاد نیاز دارد.

حالا پاکدل هر سه پیشنهاد خود را از دست داده و باید حداقل تا انتهای فصل در آلومینیوم اراک بماند. پاکدل بازیکن باکیفیتی است که برای انتقال به تیمهای بزرگ نیازی به رفتارهای اینچنینی ندارد.