بیوگرافی فرشاد فرجی بازیکن پرسپولیس

فرشاد فرجی سرانجام پس از کش و قوس های فراوان توانست از شهر خودرو یا همان پدیده به پرسپولیس بپیوندد.

فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال شهرخودرو با قراردادی دو و نیم ساله به تیم پرسپولیس پیوست. فرجی که در نیم فصل اول عملکرد خوبی در تیم شهرخودرو داشت با وجود مخالفت سید مهدی رحمتی توانست از این تیم جدا و راهی سرخپوشان پایتخت شود.

مدیران پرسپولیس که در روزهای گذشته تلاش زیادی کردند تا فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد را به خدمت بگیرند، بالاخره این بازیکن را جذب کردند.

او که در پست دفاع وسط بازی می‌کند، سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در شهر خودرو خراسان دارد.

پیش از این پرسپولیس در خط دفاع سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد انصاری و سید احسان حسینی را در اختیار داشت و با آمدن فرجی دست گل محمدی روی نیمکت باز می‌شود.

فرشاد فرجی امروز ساعت ۱۱ وارد باشگاه پرسپولیس شد تا طبق توافق قبلی پای مذاکره نهایی با این باشگاه حاضر شود و قرارداد رسمی خود را با سرخپوشان به عنوان آخرین پروسه نقل و انتقالاتی به سرانجام برساند و قراردادش را به امضا رساند.

پرسپولیس پیش از این مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به خدمت گرفته بود و اکنون با جذب فرشاد فرجی حضورش در نقل و انتقالات زمستانی را خاتمه داد و وارد ادامه مسابقات خواهد شد.

مدافع شمالی تازه وارد پرسپولیس با دریافت رضایتنامه و کارهای نهایی انتقال در صورت صلاحدید کادرفنی قادر خواهد بود از دیدار بعدی برای سرخپوشان به میدان برود.

فرجی به جز شهرخودرو سابقه بازی در تیم‌های نساجی، خونه به خونه، سایپا، صنعت نفت و راه‌آهن را دارد.

بیوگرافی کامل فرشاد فرجی

فرشاد فرجی بازیکن مازندرانی متولد سال 73 است . این بازیکن با 184 سانتی متر قد از بوکس ورزش را شروع کرد سپس بعنوان مدافع از پرسپولیس قائم شهر پا به توپ شد و حالا از سرخیو راموس بعنوان الگو یاد می کند.

فرشاد فرجی در پرسپولیس

جالب است بدانید فرشاد فرجی علاقه جدی به بوکس دارد. وی  از پنج سالگی بصورت جدی رشته کیک بوکسینگ را انتخاب کرد و به مدت 9 سال ادامه داد اما به قول خود زمانی که فهمید جایی برای پیشرفت ندارد دیگر ادامه نداد

نکته جالب دیگر اینکه فرشاد فرجی سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارد. 

وی در سال 1387 وقتی 14 ساله بود در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس قائمشهر تست داد و بصورت جدی کارش را شروع کرد سپس وارد امید های این تیم شد.

گلهای فرشاد فرجی به پرسپولیس و استقلال

در ادامه گلهای فرشاد فرجی به پرسپولیس و استقلال را مشاهده می کنید.

حجم ویدیو: 14.53M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19