سید جلال حسینی در پرسپولیس رکورد می زند؟

جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس سبب شد تا سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها مدافعان مرکزی باقی مانده در ترکیب سرخپوشان پایتخت باشند. در این بین کنعانی به دلیل مصدومیت چند بازی را از دست داد اما سیدجلال تنها در یک مسابقه غایب بود تا حضور در 16 بازی به علاوه فینال لیگ قهرمانان آسیا را ثبت کند.

حال اگر این روند سید جلال حسینی که از نظر فنی هم جزو بهترین های پرسپولیس بوده، ادامه دار باشد، ممکن است یک رکورد استثنایی ثبت شود. سرخپوشان 13 بازی لیگ برتری دارند، 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا باید انجام دهند و در جام حذفی نیز فرصت انجام 5 بازی را خواهند داشت و همچنین سوپرجام نیز احتمال دارد بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود؛ یعنی 25 بازی.

انتظار آمار استثنایی سید جلال در پرسپولیس

اگر سیدجلال مانند نیم فصل اول در یک یا دو بازی غایب باشد، او به رکورد 40 بازی در یک فصل می‌رسد که آماری استثنایی برای هر بازیکن فوتبال محسوب می‌شود.

سید جلال حسینی

حسینی در لیگ هجدهم که با صعود پرسپولیس به فینال همراه بود، 39 بازی برای پرسپولیس انجام داد اما آخرین باری که فصل را با 40 بازی به اتمام رساند، در لیگ دهم بود که البته لیگ برتر هجده تیمی بود.

قرارداد سیدجلال حسینی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و باتوجه به آمادگی او باید دید که پرسپولیسی ها مذاکرات برای تمدید را به چه شکلی انجام خواهند داد. اگر حسینی تا پایان لیگ بیست و یکم در پرسپولیس بماند، در 40 سالگی سابقه 8 سال بازی برای پرسپولیس را ثبت می‌کند.