منطقی نیست روی جام حذفی حساب کنیم

اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی مازندران عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با سایپا تهران از سری مسابقات جام حذفی با بیان اینکه بعد از یکی دو روزی که تیم را تحویل گرفتیم و آشنایی مختصری داریم، اظهار کرد: این بازی را به‌عنوان یک بازی تدارکاتی با هدف شناخت بیشتر روی کل تیم در نظر می‌گیریم تا در ادامه راه در لیگ به ثبات بهتری برسیم.

وی درباره بقای نساجی در لیگ برتر گفت: با امید زنده‌ایم و اگر امید نداشته باشیم، پیش‌باخته‌ایم. با شناخت آمدیم، تیم، قدمت آن، شهر و ارزش مردم را می‌شناسیم. این تیم قابلیت زیادی دارد و می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. در دو جلسه‌ای برگزار کردیم به لحاظ شادابی و انگیزه در شرایط خوبی قرار دارند. شناساندن نام و قدمت نساجی برای یکسری از بازیکنان دیر اتفاق افتاد که در چه شهر، تیم و مردمی بازی می‌کنند. رفته رفته بازیکنان باید با این شرایط آشنا شوند. حضور و حمایت هواداران را از شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد روحیه به همه اعضای تیم و باشگاه احساس می‌کنیم. منطقی نیست روی جام حذفی حساب کنیم و بیشتر هدف‌مان روی شناخت بازیکنان است.

مربی نساجی مازندران ادامه داد: بچه‌ها در یک سطح مناسب قرار دارند، لیست دو بازیکن را فعلاً دادیم تا سریع‌تر به جمع ما اضافه شوند.

اسماعیلی درخصوص میدان دادن به جوانان اضافه کرد: همه مربی‌ها دوست دارند از جوانان استفاده کنند. در شرایط اجبار نباید از آنها استفاده کنیم. باید شرایط به ثبات برسد تا آنها را به تدریج اضافه کنیم.

وی گفت: هواداران تحت فشار قرار دارند، به انرژی‌های مثبت آنها نیاز داریم. همه دست به دست هم باید به شرایط آرامش برسیم.