سیروس دین محمدی بازیکن سابق استقلال در مورد تغییرات پرشمار استقلال طی ماه های اخیر در کادر فنی این تیم بیان کرد: من در مصاحبه هایم گفتم که محمود و فرهاد از  سرمایه های استقلال هستند و حالا که فرهاد مجیدی آمده باید حمایت شود. قسمت نبود که فکری بیشتر از این کار کند و حالا فرهاد مجیدی به جایش آمده و به عنوان یک استقلالی باید از او حمایت شود.

دین‌محمدی در مورد اینکه بسیاری امسال سپاهان  و پرسپولیس را مدعی قهرمانی می‌دانند، در پاسخ به این سوال اضافه کرد: سه چهار تیم بالای جدول از نظر  امتیاز به همدیگر نزدیک هستند و همگی مدعی محسوب می‌شوند و تیمی که  امتیازات را جمع کند قهرمان می‌شود. البته قرعه تیم خیلی مهم است که چه زمانی به چه تیمی برای بازی کردن بر می خورد. من تراکتور و فولاد را هم مدعی می بینم.

بازیکن سابق استقلال در مورد انتقال جنجالی آرمان رمضانی از پرسپولیس به جمع آبی‌پوشان پایتخت عنوان کرد: شاید این بازیکن در تفکرات آقای مجیدی است و هواداران باید حمایت کنند. شاید مجیدی چیزی در فوتبال او دیده که انتخابش کرده؛ اگر جواب اعتماد فرهاد مجیدی را بدهد همه به به چه چه می کنند و برعکس. اگر حالت دوم باشد نیز خود مجیدی باید پاسخگو باشد.

آرمان رمضانی

دین محمدی  در مورد اینکه اگر امین قاسمی نژاد به استقلال بیاید می‌تواند به خط حمله  کمک کند یا خیر گفت:  امین قاسمی‌نژاد بازیکن توانمندی است. او در یک تیم پایین جدولی می درخشد و ستاره است ولی  اینکه بتواند در تیم بزرگ استقلال و میان بازیکنان قدرتمند این تیم خوب کار کند شرط است. او باید بتواند مثل بازی که در شهر خود  ارائه می دهند در استقلال نیز ارائه دهد.

این مربی فوتبال در مورد مخالفت با بازیکن سالاری و کنار گذاشته شدن اسماعیلی و دانشگر از استقلال توسط مجیدی نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من مخالفت بازیکن سالاری اصول مربیگری است؛ زیرا  باید نظم و انضباط در تیم ایجاد شود. بازیکن سالاری فقط در ایران وجود دارد و در تیم های  اروپایی چنین چیزی نمی بینید. این اتفاقات فقط در کشور ما رخ می دهد. در هرحال مبارزه با بازیکن سالاری یک ایده مربیگری است و به نظرم روش خیلی خوبی است.

 

 او در مورد دو تئوری که در مورد محمود فکری وجود دارد یکی اینکه او با بازیکنان رابطه خوبی نداشت و اینکه بازیکنان به نوعی این مربی را دور زدند و اینکه به شخصه باکدامش موافق‌تر است، اینطور توضیح داد:  من قبل از فصل  با استقلال بودم و وقتی کارشان شروع  نشده بود از این تیم رفتم. چون داخل تیم نبودم  نمی‌توانم در خصوص این قضیه قضاوت کنم ولی این را می‌دانم که سرمربی گری در  تیم هایی مثل استقلال خیلی سخت است و حتی اگر یک مساوی به دست بیاورید هجمه زیاد می‌شود. من خودم زمانی هم کمک مربی تیم در زمان مظلومی بودم و تمام شرایط را می‌دانم.

 دین‌محمدی که آذری زبان است در خصوص دیدار استقلال و ماشین سازی افزود:  ماشین سازی آخرین زورهایش را  برای ماندن در لیگ برتر می زند و قطعاً بازی سختی است و با تمام وجود بازی خواهند کرد. استقلالی ها  باید شش دانگ حواس‌شان را جمع کنند.