نورافکن: پنالتی تراکتور صحیح نبود

امید نورافکن پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جام حذفی 120 دقیقه مقابل مس بازی کرده بودیم و در این دیدار بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم.

از اینکه احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی به تیم سپاهان بازگشته و بازی بسیار تأثیرگذاری در کنار پیام نیازمند و سجاد شهباززاده انجام داد، بسیار خوشحالم.

وی درباره صحنه پنالتی که بر روی بازیکن تراکتور مرتکب شد، تصریح کرد: نمی‌دانم چه شرایطی رخ داد که آن پنالتی از سوی داور اعلام شد و فکر نمی‌کنم آن صحنه پنالتی بود و درباره آن بیش از این صحبت نمی‌کنم که حاشیه ایجاد نشود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: همه ساله سپاهان از اشتباهات داوری ضربه می‌خورد و امیدوارم امسال این‌گونه نباشد. بازیکنان در حال تلاش و خون دل خوردن هستند و امیدوارم اشتباهات سهوی داوران دیگر تکرار نشود. از اینکه قبل از تعطیلات این پیروزی تأثیرگذار را کسب کردیم و صدرنشین جدول شدیم بسیار خوشحال هستم.

نورافکن ادامه داد: سرمربی تیم می‌گوید در هفته پنجم هیچ‌کس به سپاهان امید نداشت اما همه مجموعه سپاهان تلاش کردند تا صدرنشین شویم و مهم‌تر و دشوارتر این است که صدر جدول را حفظ کنیم و امیدوارم به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم. شیوه بازی تیم هم برای بازیکنان و هم برای حریفان‌مان دشوار است و در این دیدار نیز فرصت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و امیدواریم در دیدارهای آینده از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی درباره سلب میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از کشورمان گفت: در هر جای آسیا بخواهیم با رقبایمان دیدار کنیم، کار سختی در پیش داریم و محکوم به برد هستیم و از قبل باید آماده برد باشیم و مطمئن هستم می‌توانیم برابر رقبایمان پیروز شویم و به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره آرزوهایش در سال جدید گفت: 2 آرزو برای سال جدید دارم. امیدوارم به زودی واکسن کرونا را تزریق کنیم و ویروس کرونا ریشه‌کن شود و همچنین در سال جدید از شر تحریم‌ها رهایی پیدا کنیم تا زندگی راحتی را تجربه کنیم و آرزوی ورزشی آن‌چنانی ندارم.