در نقل و انتقالات باختیم

سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اظهار داشت: ابتدا از هواداران نفت عذر خواهی می کنم که امروز نتوانستیم 3 امتیاز مهم را به دست بیاوریم.

وی افزود: عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر بر عهده من است و من این مسئولیت را بر عهده می گیرم. نمی توانم به بازیکنانم خرده بگیرم ولی ما مشکلات دیگری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تاکید کرد: ما نمی توانیم از نظر فنی به بازیکنان انتقاد کنیم چون نیاز به حمایت داشتیم، ما به این نیاز داشتیم که بتوانیم حس همدلی و تلاش را به آنها منتقل کنیم. متاسفانه نشد بازیکنانی که با آنها مذاکره کردم را جذب کنیم و باعث شد تیم ما به لحاظ فنی افت کنیم.

وی تاکید کرد:امیدوارم بعد از تعطیلات   آقایانی که قول می دهند و از  5 میلیارد و 6 میلیارد و عکس و پست سلفی و ... شعار می دهند، به قولهایشان عمل کنند. بچه های تیم ما در این چند روز انتظار داشتند که پول برسد ولی این اتفاق رخ نداد ولی امیدوارم بعد از عید این قولها عملی شود.

وی در خصوص اینکه تیمش در خط حمله و درون محوطه جریمان مشکل دارد گفت: نفرات مد نظر ما هم در هافبک و هم در خط حمله بودند. من یک روز گفتم که این نفرات را رفاقتی گرفتیم. ضمن تشکر از آنها واقعا در لیست ما نبودند و به ناچار آنها را جذب کردیم. ما می خواستیم این نفرات به ما کمک کنند. 2-3 بازیکن دیگر هم جذب کردیم و امشب با آنها قرارداد می بندیم به این خاطر که نفرات ما تکمیل شود چون نفرات اصلی که می خواستیم جذب نشدند. به قولی ما امروز نباختیم، ما در فصل نقل و انتقالات باختیم.

پورموسوی در خصوص اینکه آیا پولی به حساب بازیکنان ریخته شده یا خیر گفت: خیر ولی دوستان فقط سلفی می گیرند.

سرمربی نفت آبادان در خصوص اینکه گفته می شود 12.5 به این باشگاه اختصاص پیدا کرده است گفت: گرفتن این 12.5 میلیارد هیچ افتخاری نیست، یعنی اگر کسی مدعی شده این پول را او آورده اصلا درست نگفته است. چون مسجد سلیمان دو ماه پیش گرفته است. وزیر نفت  ابتدای فصل  اعلام کرد 25 میلیارد تومان به دو باشگاه خوزستانی پرداخت می شود و این فصل فقط از این 2 باشگاه حمایت می کنیم. نامه ای که به ما رسیده توضیح حقوقی دارد و فکر می کنم شاید آخر فروردین به دست ما برسد، البته بخشی از این پول به حساب اداره کل ورزش و جوانان می رود و به بخش همگانی می رود و اینقدر افتخار ندارد که دوستان پوستر بگذارند و آن را رسانه ای کنند.