از وقتی که به قطر رفتم خوشتیپ تر شدم!

شجاع خلیل زاده گفت: کرونا نگرفتم و دو دوز واکسن را هم دریافت کردم. همسرم هم واکسن زده است.این بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه از وقتی به قطر رفته خوش تیپ تر شده، گفت: اینجا هوایش تمیز است و پوست را شفاف می کند!

خلیل زاده درباره اینکه او را مدافع ارزشمند قطر می نامند، با خنده گفت: همه چیز را مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم شرایط برایم خیلی سخت بود. تمام کارهایم دلی بود و در رفتنم یک درصد مقصر نبودم. اینکه لوگو الریان را بوسیده بودم قرار نبود بیرون بیاید، بعدها گفتند اشتباه شده و پخش شده و دیگر نمی شد کاری اش کرد.  بعدها فکر کردند من این کار را کردم. من لوگوی پرسپولیس را با دلم بوسیدم و همه چیزم را مدیون آنم اما مرا از پرسپولیس بیرون کردند.

او درباره رفتن رسول پناه از پرسپولیس تصریح کرد: امیدوار بودم رسول پناه زودتر برود او به من گفت که میتوانی پول رضایت نامه‌ات را بدهی و بروی! همینطوری به من گفت. اولین بار است این را می گویم. همین الان از پرسپولیس 3 میلیارد طلب دارم. من پایین ترین پول را گرفتم یک کلمه حرف نزدم و حاشیه درست نکردم، من 30 ساله شده بودم و دیگر کجا باید پول درمی آوردم؟ مرا سه روز کاشتند و مدام می گفتند امروز و فردا بیا، 4 روز ماندم و از قطر پیشنهاد داشتم عملا پرسپولیس به من گفت نمی خواهمت، تصمیمم بود در پرسپولیس بمانم اما نخواستند.

خلیل زاده در پایان گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم امیدوارم امسال پرسپولیس قهرمان شود چون حقش قهرمانی است.

شجاع درباره از دست رفتگان اخیر فوتبال ایران هم گفت : با علی آقای انصاریان زیاد ارتباط نداشتم اما با آقا مهرداد رفت و آمد خانوادگی داشتم و یکی از دوستهای صمیمی ام بود و امیدوارم خدا به خانواده شان صبر بدهد.