250 میلیون یورو قیمت «هالند»

با خبرهای که از دورتموند به گوش می رسد، به نظر می آید مدیران بورسیادورتموند سعی در حفظ ارلینگ هالند دارند. آنها می خواهند در سال های بعد نیز شاهد حضور این مهاجم ارزشمند نروژی در تیم پرستاره فوتبال خود باشند.

البته دورتموندی ها امکان انتقال این بازیکن ارزشمند را نیز به نحوی فراهم کرده اند. آنها رقمی اعجاب انگیز و نجومی برای گلزن با تکنیک خود تعیین کرده اند تا در صورتی که تیمی قادر به پرداختش باشد، بتواند به هالند برسد.

به گفته ژوزپ پدریوله ، روزنامه نگار اسپانیایی و مجری برنامه ورزشی "ال چرنگیتو" ، بورسیا دورتموند پیام روشنی را به تمام باشگاه های علاقه مند به خدمات هالند اعلام کرده است. این خبرنگار عنوان کرد قیمت اولیه توسط زنبورها برای هالند 250 میلیون یورو تعیین شده است.

گلزن جویای نام اکنون در 20 سالگی یکی از بهترین شکارچیان دروازه ها در قاره سبز است. او در بوندس لیگا آلمان و لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی های متعدد می تازد و همچنان باعث جلب توجه بیشتر از سوی تیم های متمول قاره  می شود. 

هالند در 30 بازی که امسال برای تیمش کرده، 31 گل زده است. با توجه به این درخشش و عملکرد خوب، سران دورتموند اعتقاددارند رقمی که تعیین شده، معقول است.

البته باید دید تیم های مثل رئال مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا، چلسی و پاری سن ژرمن که از مدت ها قبل برای همکاری با این گلزن ابراز تمایل می کنند، قادر به پرداخت چنین رقم کلانی هستند یا خیر.