دست باز برای فرهاد در تعیین خط حمله استقلال

تیم فوتبال استقلال در شرایطی فردا در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت که فرهاد مجیدی دستی باز و انتخاب هایی قابل توجه برای چینش مهاجمان تیمش دارد.

شیخ دیاباته مهاجم اهل تیم استقلال که در زمان حضور محمود فکری روزهای پرفروغی را سپری نکرد، حالا با بازگشت فرهاد یک بار دیگر آمادگی اش را بازیابی کرده و طی روزهای اخیر هم در تمرینات استقلال حضور داشته. از طرفی دیگر ارسلان مطهری هم در دو بازی قبلی استقلال در لیگ برتر با هدایت فرهاد مجیدی، موفق شده دو گل را به نام خود ثبت کند تا کنار گذاشتن او از ترکیب بسیار سخت باشد. از طرفی دیگر مهدی قایدی که به دلیل ابتلا به کرونا اردوی تیم ملی را از دست داد، حالا با پشت سر گذاشتن این بیماری، به تمرینات استقلال برگشته و آماده حضور در مقابل پیکان است.

با این حال این احتمال وجود دارد که مجیدی با توجه به بیماری قایدی و دور ماندن او از تمرینات، شماره 10 آبی ها را از ابتدا در ترکیب خود قرار ندهد و بازی را با زوج شیخ-ارسلان آغاز کند. شاید هم سرمربی استقلال رو به یک سورپرایز بیاورد و تیمش را بر خلاف بازی های پیشین، با سیستم چهار،سه،سه به زمین بفرستد تا به طور همزمان از تمام عناصر هجومی خود استفاده کند.