درخواست پیشکسوت آبی‌ها از مجیدی/ گوش مدیر استقلالی را بگیر!

استقلال در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد ولی این دلیل نمی‌شود وقتی که پیشکسوتی از روی دلسوزی انتقاد می‌کند و به نوعی معترض است، بچه‌ای در باشگاه باشد؛ حالا مدیرروابط عمومی یا هر عزیز دیگری، بیاید و خیلی بی ادبانه در مقابل آن پیشکسوت قرار بگیرد.

او ادامه داد: اول از همه این خودش یک حاشیه سازی است و مهمتر اینکه نباید اجازه بدهیم که به شخصیت‌های باشگاه و پیشکسوتان و کسی که با استقلال قهرمان آسیا شده و عضو تیم ملی بوده و با تیم ملی هم قهرمان آسیا شده، توهین شود. کسی که زمان افتخارآفرینی پیشکسوتانی مانند بیانی طفلی بیش نبوده و پستانک در دهانش بوده، نباید به خودش اجازه بدهد خیلی گستاخانه جواب چنین پیشکسوتی را بدهد. از نظر من فرهاد باید گوش چنین فردی را بگیرد و نگذارد که برای تیم تبدیل به حاشیه نشود.

بختیاری‌زاده درباره شرایط آبی پوشان همینطور اظهار داشت: شرایط استقلال نسبت به زمانی که کادر جدید روی کار آمده به خصوص در مسائل روحی روانی خیلی شرایط بهتری پیدا کرده است، هر چند از نظر فنی هنوز کار زیادی داریم و باید فعلا صبور باشیم. این‌ها نکات مثبتی است و چیزی که مهم است این بوده که بازیکنان و کادرفنی در یک آرامش و فضای مثبت حرفه‌ای بتوانند کارشان را دنبال کنند.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد مجیدی برای کنترل حواشی همچنین گفت: به نظرم در بعد بازیکن، مجیدی موفق بوده و دیدید که در قبال دانشگر چه رفتاری انجام داد که من به عنوان یک هوادار این حرکت وی را تایید می‌کنم اما مسئله دیگر این است که وی باید در امور کادرفنی هم تصمیمات لازم را بگیرد.