تفاوت جالب رشید مظاهری و حامد لک

 شاید تنها نکته مثبت از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان، بسته ماندن دروازه شاگردان مجیدی مقابل خودروسازان بود تا بدین شکل تعداد کلین شیت های رشید مظاهری به عدد 9 برسد و مدافعین استقلال نیز به دنبال کسب بهترین خط دفاعی لیگ باشند.

در این دیدار رشید مظاهری که به ندرت مجبور به واکنش در برابر حملات پیکانی ها شد، اجازه عبور توپ از خط دروازه اش را نداد تا به رکورد 9 کلین شیت در 15 بازی از رقابت های لیگ برتر برسد که آمار قابل توجهی است.

روز گذشته پرسپولیس ساعاتی پیش از آغاز بازی شاگردان مجیدی در مشهد به میدان رفت که امین قاسمی نژاد در آخرین دقایق نیمه نخست دروازه حامد لک را گشود تا مشخص شود تعداد کلین شیت هایش در همان عدد 10 باقی می ماند.

مظاهری نیز با علم به این موضوع، در تلاش بود تا گلی را مقابل پیکان دریافت نکند که در این امر نیز موفق شد و حالا او تنها یک کلین شیت با سنگربان پرسپولیس فاصله دارد با این تفاوت که حامد لک در نوزده هفته ای که از لیگ بیستم سپری شده، 18 بار درون دروازه سرخپوشان قرار گرفته ولی مظاهری در 15 دیدار دروازه بان استقلال بوده و این موضوع یکی از دلایل سبقت گرفتن لک از مظاهری بوده است.

به هر حال علاوه بر جدال مجیدی با یحیی و رقابت استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی، یک دوئل جذاب نیز میان سنگربانان دو تیم در جریان است و باید دید در نهایت حامد لک می تواند رکورددار کلین شیت در فصل بیستم شود یا این عنوان به رشید مظاهری خواهد رسید.