باید اولین بازی سال را با حداکثر امتیاز تمام کنیم

سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: ما فردا یک چالش خیلی بزرگ خواهیم داشت. برابر تیمی بازی می‌کنیم که موقعیتش در جدول می‌تواند هر تیم مربی و بازیکنی را فریب بدهد اما امیر قلعه‌نویی در جلسات تمرینی و فنی این موضوع را بارها برای بازیکنان تکرار کرد که تیم ماشین سازی فردا با تمام توان و انرژی و برای کسب امتیاز به میدان می‌آید.

مربی گل‌گهر تصریح کرد: وظیفه داریم فردا تمرکز کامل و کافی را داشته باشیم که بهترین عملکرد و توانمان را برابر یک تیم خوب در یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان نشان بدهیم تا بتوانیم اولین بازی را در سال جدید با حداکثر امتیاز به پایان برسانیم و بازگشت خوبی به جدول داشته باشیم. خیلی مهم است که بدانیم بازی فردا با ماشین سازی سخت ترین بازی فصل برای گل‌گهر است.

وی در خصوص غایبان گل گهر در این بازی عنوان کرد: تعدادی از بازیکنان در هفته گذشته دچار مصدومیت شدند که خداراشکر با تلاش‌های کادرپزشکی از مصدومیت خارج شدند. بازیکنانی مانند علی دشتی و فرشید باقری مشکلات کوچکی داشتند و طی این هفته در اختیار کادربدنسازی تیم بودند تا شرایط مطلوبی برای بازی پیدا کنند. باید ببنیم تصمیم سرمربی تیم چیست، چون برای او سلامت بازیکنان و استفاده از آن‌ها بسیار مهمتر از این است روی آن‌ها ریسک خطرناک داشته باشیم.