بیژن ذوالفقار نسب ایراد پرسپولیس را گرفت

بیژن ذوالفقارنسب درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی با پدیده مشهد که منجر به تساوی یک - یک این تیم شد گفت: خط حمله پرسپولیس نسبت به گذشته کاملاً تغییر کرده است. این تیم در سال‌های قبل مهاجمان باتجربه‌تری داشت. علی علیپور که جوان بود توانست در کنار مهدی طارمی کسب تجربه کند و برای پرسپولیس مثمر ثمر ظاهر شود. حالا این وضعیت فرق کرده است.

کارشناس فوتبال ایران افزود: مهدی عبدی از ابتدای فصل در خط حمله تنها بود. طبیعی است که او نیاز به تمرکز بیشتر دارد و نباید فشار هواداران باعث ایجاد مشکل در تیم شود.

تمجید ذوالفقار نسب از مهاجم گلزن پرسپولیس

بیژن ذوالفقار نسب درباره بازگشت عیسی آل کثیر به جمع مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد: او بازیکن با کیفیتی قبل از دوران محرومیتش بود. بازیکن فوتبال باید همیشه خودش را آماده نگه دارد. آل کثیر مدت زیادی با پرسپولیس تمرین نکرده است. در ورزش‌های گروهی، هماهنگی با تمام ارکان یک تیم اهمیت زیادی در موفقیت فردی دارد. او برای اینکه باز هم بتواند خودش را به سطح ایده آل برساند نیاز به زمان دارد.

بیژن ذوالفقارنسب

ذوالفقارنسب تصریح کرد: مشکل گلزنی پرسپولیس مقطعی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و فکر نمی‌کنم مشکلی برایش به وجود بیاید.

او درباره شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا یادآور شد: موفقیت تیم‌های ایرانی بخصوص پرسپولیس در چند سال گذشته باعث اعتماد به نفس ما می‌شود. من فکر می‌کنم سابقه‌ای که پرسپولیس دارد گام متفاوتی را از این تیم مشاهد خواهیم بود. تیم‌ها با ترس از اسم پرسپولیس وارد زمین خواهند شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: من به این پرسپولیس خوشبین هستم و اگر بازیکنان بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند قطعاً در آسیا موفق خواهند شد. سایر تیم‌ها هم پتانسیل صعود از گروه خود را دارند و امیدوار هستم همگی موفق شوند.