در شروع بازی مقابل سپاهان پراشتباه بودیم

کیانوش رحمتی بعد از شکست  یک بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: می‌دانستیم سپاهان بازی را چگونه شروع  می‌کند، آن‌ها در 15 دقیقه اول تهاجمی کار می‌کنند و به دنبال گل هستند. به همین دلیل شکل تیم‌مان را بر این اساس چیدمان کردیم اما تیم ما در 10-20 دقیقه اول خیلی پراشتباه بازی کرد و اشتباه‌های فردی زیادی داشتیم. چنین اشتباه‌هایی مقابل تیم پرمهره ای مثل سپاهان خیلی سخت است. 

وی ادامه داد: در 20 دقیقه آخر نیمه اول به بازی برگشتیم و با تعویض‌هایی که در نیمه دوم داشتیم در خلق موقعیت‌ها خوب عمل کردیم.  در خط هجومی حسین زاده، مجید علیاری و رضا جعفری را در خط جلو نداشتیم. در هفته آینده این بازیکنان به تیم ما اضافه می‌شوند و شرایط بهتر خواهد شد. فشار استرسی که در گل نزدن داریم  با حضور این بازیکنان برطرف می‌شود. 

رحمتی تصریح کرد: سپاهان خیلی زود دوست دارد به گل برسد روی کم تجربگی بازیکن جوان ما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در 15 دقیقه اول بازی حق اشتباه نداریم آن هم مقابل تیم خوب سپاهان، بعد دوباره به بازی برگشتیم و در 20 دقیقه آخر نیمه اول خوب بازی کردیم. جوانان باید قدر این موقعیت‌ها  و فرصت‌هایی که به آنها داده می‌شود را بدانند و به خودشان و تیم سایپا کمک کنند. 

مربی سایپا تاکید کرد: در نیمه دوم تیم بهتری بودیم و موقعیت هم خلق کردیم و یک بار فقط سپاهان به تیر دروازه زد. امیرحسین حسین زاده بعد از 9 ماه مصدومیت برای ما بازی کرد. خلاقیت و کیفیت فنی بازیکن در خط حمله هر تیمی تاثیرگذار است امیدوارم بازی خوب‌مان را به برد و کسب سه امتیاز برسانیم.