بیوگرافی امین قاسمی نژاد مهاجم استقلال

امین قاسمی‌نژاد (زاده ۱ آذر ۱۳۶۵ – بابل) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون عضو تیم فوتبال پدیده خراسان می‌باشد .

قاسمی نژاد در پایان فصل ۹۴ – ۹۵ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ دسته اول از سوی سازمان لیگ شد.رقبای وی در کسب این عنوان امیر زلیکانی و پیمان رنجبری بودند.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد

ببینید نکته مهم در این باره این است که ما فکر نمی کردیم بیاییم مدعی شویم. به غیر از مشکلات، من فکر می کنم همه چیز به باور بر می گردد. ما به عنوان یک تیم شهرستانی اگر باور داشتیم که می توانیم، الان می توانستیم به قهرمانی هم امیدوار باشیم. به هر دلیلی بحث قهرمانی برای تیمی شهرستانی دور از ذهن است اما وقتی ما الان برای رسیدن به سهمیه آسیا می جنگیم یعنی باور داشتن حتی برای تیم هایی مانند ما هم می تواند خیلی نجات دهنده باشد.

مشکلاتی که داشتیم دیوانه کننده بود؛ واقعا مشکلات ما در ابتدا دیوانه کننده بود.،اگر بگویم داشتیم دیوانه می شدیم اغراق نکردم.

اصلا تمرکز را از همه بازیکنان گرفته بود. شک نکنید اگر آن مشکلات کمی بیشتر طول می کشید پدیده را به قهقرا می کشاند. خیلی از بازیکنان تیم قطعا در نیم فصل جدا می شدند و به همین دلیل نمی شد اوضاع خوبی را برای این تیم متصور بود.

خداراشکر آقای حمیداوی آمدند و ناجی تیم شدند. ایشان بعد از اینکه اوضاع به هم ریخته بود پیش آمدند و توانستند تیم ما را نجات دهند. بهرحال درصد خوبی از قراردادها را تا الان پرداخت کردند و علاوه بر آن بسیاری از نفراتی که از سال های پیش طلب کار بودند هم پیش آمدند و طلب خود را با این تیم صاف کردند. به لطف خدا این حضور آقای حمیداوی و شارژ کردن تیم هم نتیجه داد و همه دیدند که تیم هم قدر این شرایط خوب را دانست.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد

راه سخت امین قاسمی نژاد

پیش از حضور در لیگ برتر، چهار سال در تیم گیتی پسند اصفهان و در لیگ یک بازی می کردم. پس از آن راهی تیم ماشین سازی شدم و خداراشکر با نشان دادن خودم در این تیم موفق شدم به پدیده برسم. راه سختی برای نشان دادن خودم داشتم اما اتفاقات هر چند دیر اما خیلی خوب به پیش رفت.

امین قاسمی نژاد می گوید که قبول دارم خیلی دیر کشف شدم اما بازیکنی مانند من که کسی را نداشت و باید از شهرستان خودش را به فوتبال ایران می شناساند راه پر پیچ و خمی داشت که همین باعث می شد دیرتر شناخته شود. الان بازیکنان جوان را که می بینم به آنها می گویم قدر این روزهای خود را بدانید. می گویم من همسن شما بودم در لیگ دو توپ می زدم و حسرت می خوردم اما شما الان در تیم لیگ برتری هستید و باید از آن استفاده کنید.

قاسمی نژاد: من جوانترین بازیکن ۳۲ ساله فوتبال ایران هستم

من این روزها اصلا به سن و سالم فکر نمی کنم. من فقط به این فکر می کنم که می خواستم به اینجا برسم و رسیدم. این برای من از هر چیزی مهمتر است که توانستم شرایط را جوری برای خودم درست کنم که در نهایت به اینجا برسم. همین موضوع باعث می شود به ۳۲ سال سنی که از من گذشته فکر نکنم. اصلا بهتر است که بگویم من جوانترین بازیکن ۳۲ ساله ایران هستم(با خنده)!

امین قاسمی نژاد چگونه استقلالی شد؟

امین قاسمی نژاد مهاجم فصل گذشته پدیده، روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت او که قرار بودپرسپولیسی شود در نهایت به استقلال پیوست.

برای بررسی داستان نقل و انتقال امین قاسمی نژاد باید به نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل بازگردیم. جایی که او مورد توجه استقلال قرار گرفت و فرهاد مجیدی روی جذب مهاجم فصل قبل پدیده اصرار زیادی داشت.

خود این بازیکن نیز تمایل زیادی داشت تا راهی استقلال بشود. قاسمی نژاد حتی در چندین جلسه راهی ساختمان باشگاه استقلال شد و تنها منتظر صدور رضایت نامه اش از سوی باشگاه پدیده بود. اما تغییرات مدیریتی در این تیم مشهدی باعث شد تا مدیران استقلال و پدیده به توافق نرسند و قاسمی نژادی که تا آخرین ثانیه های مهلت نقل و انتقالات چشم انتظار صدور رضایت نامه اش بود، در جمع مشهدی ها ماندگار شد.

امین قاسمی نژاد چگونه استقلالی شد؟

با پایان فصل گذشته، انتظار می رفت که قاسمی نژاد یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی برای لیگ بعدی باشد. اما خبری از مذاکره استقلالی ها برای جذب این بازیکن 34 ساله نشد تا اینکه سرانجام خود قاسمی نژاد موفق شد برگه فسخ قراردادش را از پدیده بگیرد.

تبدیل شدن قاسمی نژاد به یک بازیکن آزاد، هواداران استقلال را بیش از پیش امیدوار کرد که این بازیکن به خواسته فصل گذشته اش برسد و این بار دیگر لباس آبی را بر تن کند. اما فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین دو روز پیش استقلال صراحتا اعلام کرد که این بازیکن جایی در لیست او ندارد.

گفته های سرمربی آبی پوشان باعث شد تا باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن دست به کار شود. مذاکرات سرخپوشان با مدیربرنامه های مهاجم فصل گذشته پدیده موفقیت آمیز بود و او روز گذشته با پرسپولیسی ها به توافق رسید و حتی قرار بود دو طرف امروز به صورت رسمی این انتقال را اعلام کنند.

اما تماس های استقلالی ها و فرزاد مجیدی با قاسمی نژاد، به یکباره همه چیز را تغییر داد. پس از اینکه فرهاد مجیدی متوجه شد که قاسمی نژاد قراردادش را با پدیده فسخ کرده و این باشگاه نیازی به پرداخت هزینه برای جذب او ندارد، از مدیران تیم درخواست کرد تا با این بازیکن وارد مذاکره شده و او را از رفتن به پرسپولیس منصرف کنند.

تا عصر امروز همه چیز مهیای پیوستن قاسمی نژاد به پرسپولیس بود. حتی جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان نیز طبق قرار قبلی که با قاسمی نژاد و مدیربرنامه هایش داشت، راهی دفتر این باشگاه شد اما انتظار چند ساعته او و سایر خبرنگارانی که مقابل ساختمان باشگاه حضور داشتند، بی نتیجه بود و خبری از قاسمی نژاد نشد تا سمیعی نیز دفتر محل کار خود را ترک کند.

در همان زمان استقلالی ها مدعی شدند که موفق به جلب نظر قاسمی نژاد شده اند و او تا ساعاتی دیگر وارد دفتر باشگاه شده و قراردادش را امضا می کند. پس از گذشت دقایقی، فرزاد مجیدی کمک سرپرست باشگاه به همراه احمد مددی مدیرعامل و فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان وارد ساختمان باشگاه شده و منتظر حضور قاسمی نژاد شدند.

این بازیکن نیز سرانجام به همراه مدیربرنامه هایش وارد دفتر محل باشگاه استقلال شد و پس از مذاکره با احمد مددی و فرهاد مجیدی، با آنها به توافق رسید و قرارداد ۲ ساله خود را با آبی پوشان به امضا رساند تا بالاخره و پس از کش و قوس فراوان راهی استقلال شود.

امین قاسمی نژاد به تمایل قلبی خود رسید. او بالاخره موفق شد پیراهن استقلال را بر تن کند اما برای رسیدن به این موضوع، روز عجیبی را پشت سر گذاشت. او قرار بود عصر پنج شنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس، کنار جعفر سمیعی ایستاده و با در دست داشتن پیراهن پرسپولیس راهی این تیم شود اما پس از برقراری تماس هایی از سوی استقلالی ها و هایجک کردن این بازیکن، او راهی این باشگاه شد و قراردادش را با آبی پوشان به امضا رساند.

حجم ویدیو: 43.90M | مدت زمان ویدیو: 00:06:54