استوری کنایه آمیز معاون استقلالی برای پرسپولیس

 بعد از قرعه کشی جام حذفی و مشخص شدن حریف پرسپولیس در این جام هواداران استقلال  کری خوانی هایی در فضای  مجازی علیه پرسپولیس داشتند. خصوصا اینکه حریف آنها ذوب آهن بود و پیش از این هم برابر پیکان به میدان رفته بودند. در حالی که حریف پرسپولیس شاهین بندر عامری بود و سرخ ها پیش از آن هم برابر مس نوین قرار گرفته بودند.

این ماجرا البته پیش از این هم سوژه هواداران آبی شده بود و آنها گروه سرخ ها در آسیا را در قیاس با گروه استقلال گروه بسیار راحت تری می دانستند.

اما معاون فرهنگی استقلال که طی چند وقت اخیر یکی دو اظهار نظر دور از انتظار داشته دیشب با انتشار یک استوری کنایه آمیز پرسپولیس را در حد حریفانش دانست.

استوری مولایی را می‌بینید که در آن پرسپولیس را هم قد حریفانش دانسته است. این در حالی است که مولایی معاون فرهنگی باشگاه است و به جز احترام به رقیب دیرینه او باید حرمت تیم هایی مانند شاهین بندر عامری را نگه دارد.

درهمه جای دنیا جام حذفی فرصتی است برای حضور تیم هایی از دسته های پایین تر و نفس برگزاری این جام همین است. حد و اندازه یک باشگاه را قرعه کشی در یک جام تعیین نمی کند اما جایگاه و اعتبار آدم ها حتما ارتباط مستقیمی با ادبیات آنها دارد.

مولایی پیش از این هم با یک مثال ملانصرالدینی رفتار مدیران باشگاه پدیده را به او تشبیه کرده بود که با انتقادات فراوانی مواجه شده بود. شاید بهتر باشد معاون فرهنگی استقلال و مجری صداوسیما  برای دیده شدن همان روش سابق را به کار گیرد.