شادی گل‌ جالب کنعانی زادگان+عکس

قبل از شروع دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی با همت مسئولان سازمان لیگ با توجه به نزدیکی زمان این مسابقه به بیست دومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی مراسم ویژه‌ای برگزار شد.

* بازیکنان دو تیم، مسئولان برگزاری مسابقه و برخی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی، گل‌هایی را در مقابل جایگاه ویژه تعبیه شده‌ای که روی آن عکس شهید صیاد شیرازی، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید محمدعلی قرنی نصب شده بود قرار دادند.

* بازیکنان تیم نساجی با پیراهن‌های منقش به عکس شهید صیاد شیرازی در مراسم قبل از مسابقه شرکت کردند.

* اعضای تیم  پرسپولیس در زمان گرفتن عکس تیمی بنری را در دست داشتند که در آن از مردم درخواست شده بود برای سلامتی نادر دست‌نشان که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است دعا کنند.

* کادر فنی دو تیم قبل از شروع مسابقه با هم خوش و بش کردند.

* میلاد سرلک، سید جلال حسینی و شهریار مغانلو سمت ساکت الهامی رفته و از وی رخصت گرفتند.

* با توجه به محرومیت یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری از ابتدای بازی با حضور در کنار زمین به ارائه دستورهای تاکتیکی لازم به بازیکنان  پرسپولیس پرداخت.

* تیم  پرسپولیس پس از گذشت 72 روز برای اولین‌بار از پیراهن‌های قرمز در بازی‌های خود استفاده می‌کنند. این تیم در بازی‌های گذشته خود به دلیل درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، همچنین مهمان بودن مقابل پدیده از لباس‌های مشکی بهره برده بود.

* در دقیقه 8 گل اول مسابقه برای پرسپولیس به ثمر رسید. با وجود اینکه به نظر می‌رسید کنعانی زادگان این گل را به ثمر رسانده اما برخی از سرخ‌‍پوشان هم اعتقاد داشتند ارسال ترابی مستقیم وارد دروازه شده و به همین دلیل کنعانی‌زادگان با بلند کردن دست خود خدا را قسم می خورد که این گل را وارد دروازه حریف کرده است.

* کنعانی پس از این گل به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با دست گرفتن یک پیراهن که روی آن عکس یکی از دوستان تازه درگذشته‌اش درج شده بود، این گل را به وی تقدیم کرد. روی این پیراهن عبارت«بهترین رفیقم، همیشه در قلبمی و روحت شاد» درج شده بود.

کنعانی زادگان

 

 

 

* البته بازیکنان نساجی هم با اعتراض به محمد حسین زاهدی فر اعتقاد داشتند اعلام خطا روی شهریار مغانلو که پایه گذار گل اول پرسپولیس بوده اشتباه بوده است. 

* با توجه به شباهت رنگ پیراهن حمید مطهری با بازیکنان نساجی، مربی پرسپولیس پس از لحظاتی با  تذکر داور مجبور شد از پیراهن سفید استفاده کند. 

*برخورد شوت کنعانی زادگان به صورت علی آل کثیر، سبب آسیب دیدگی مهاجم نساجی شد. 

*دقیقه 19 ساکت الهامی به شدت به داور اعتراض کرد.

*در دقیقه 23 اعتراض حامد شیری به داور سبب شد زاهدی‌فر کاپیتان نساجی را با کارت زرد جریمه کند.

*الهامی در دقیقه 25 با تداوم اعتراض های خود از زاهدی فر کارت زرد دریافت کرد. این در شرایطی است که الهامی پس از محرومیت شش ماه خود قول داده بود دیگر در کنار زمین به داور اعتراض نکند.