آخرین وضعیت نادر دست نشان بعد از ابتلا به کرونا

تلاش پزشکان برای بهبود وضعیت نادر دست نشان هم چنان ادامه دارد و امیدوار هستند با توجه به تزریق داروهای جدید بدن این مربی بر ویروس کرونا غلبه کند و در نهایت میزان درگیری ریه او به این ویروس کاهش پیدا کند.

دیروز تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم رایکا بابل برای دیدار با نادر دست نشان به بیمارستان رازی قا ئمشهر رفتند و برای شفای عاجل مربی تیم خود دست به دعا برداشتند.  

اگر چه میزان درگیری ریه نادر دست نشان به 70 درصد افزایش پیدا کرده است اما چون این روند ثابت مانده است پزشکان بیمارستان امیدوار هستند بدن این مربی یارای مقابله با ویروس را پیدا کند و در نهایت شفاء پیدا کرده و از بیمارستان مشخص شود.

از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران خیلی از بیماران با این حجم از سرایت ویروس در ریه بهبود پیدا کردند و در نهایت از بیمارستان مرخص شدند که امیدواریم این اتفاق در مورد نادر دست نشان سرمربی تیم رایکا هم رخ دهد. هر روز تعداد زیادی از مبتلایان به ویروس کرونا به بهبود وضعیت بدنی از بیمارستان مرخص می شوند که امیدواریم در روزهای آتی یکی از آنها نادر دست نشان باشد. 

حضور این بازیکنان و اعضای کادر فنی در اطراف بیمارستان رازی قائمشهر حاوی این پیام برای نادر دست نشان است که منتظر بهبودی وضعیت او و حضور دوباره اش در تمرینات و بازی های رایکا هستند.