یوونتوس رونالدو را بفروشد!

در روزهایی که بحث نارضایتی کریستیانو رونالدو از وضعیتش در تیم فوتبال یوونتوس مطرح می‌شود، نشریه رپوبلیکای ایتالیا گزارشی منتشر کرد و در آن مدعی شد که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یووه هم مخالف ماندن این بازیکن پرتغالی در تورین است و به همین دلیل به کارفرمای سابق و دوست خود آندره‌آ آنیلی توصیه کرده است که رونالدو را در پایان فصل جاری بفروشد.

رپوبلیکا نوشته که آلگری به رئیس سابق خود گفته:« رونالدو را بفروش. او مانعی در مسیر پیشرفت تیم و باشگاه است.» این نشریه نوشته که این آخرین توصیه آلگری به آنیلی پیش از اخراج شدنش از این تیم در تابستان سال 2019 بوده است هرچند که آنیلی به توصیه او عمل نکرد و رونالدو پس از گذشت دو سال پس از اخراج آلگری در یوونتوس همچنان در این تیم بازی می‌‌کند. این دو سال اما برای ستاره سابق رئال مادرید چندان جالب نبوده است و او فقط یک بار موفق به کسب اسکودتو و یک بار هم قهرمان سوپرجام ایتالیا شد. هدف اصلی یووه از جذب رونالدو، افزایش شانس خود برای قهرمانی در اروپا بود اما پس از سه سال هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بعد از حذف زودهنگام اخیر یووه از لیگ قهرمانان اروپا به دست پورتو، خبرهایی منتشر شد مبنی براینکه رونالدو ممکن است در پایان این فصل (یک سال مانده به پایان قراردادش) بانوی پیر را ترک کند اما سن رونالدوی 36 ساله و حقوق بالای مورد نظر او دو فاکتوری هستند که احتمال ارائه پیشنهاد برای خرید او از سوی تیم‌های دیگر را کاهش می‌دهد.