دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با شهردار تهران+عکس

روز گذشته بود که خبر جلسه تمامی ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران منتشر و انتقادات فراوانی به شهاب عزیزی خادم و همکارانش شد.

برگزاری جلساتی بدون خروجی برای فوتبال که شائبه شهرت طلبی و برجسته کردن مدیران ناشناس فوتبال در میان رجال سیاسی و اجرایی را در پی دارد؛ در شرایطی که تیم ملی خود را برای 4 دیدار مهم آماده می‌کند، نه تنها فایده‌ای نخواهد داشت بلکه ذهن افکار عمومی را به سمت پرسش‌های مختلف هدایت می‌کند.

امروز نیز شهاب عزیزی خادم نشستی را با پیروز حناچی شهردار تهران برگزار کرد که باز هم خروجی آن مشخص نیست. در خبر سایت فدراسیون آمده است: "طرفین در این نشست در خصوص تفاهم نامه همکاری دوجانبه و هم‌چنین توسعه فوتبال در تهران و محلات به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین استفاده از فضاهای شهری در جهت اتحاد ملی در آستانه بازی‌های جام‌جهانی از دیگر مواردی بود که در این دیدار دوستانه اعضا به بررسی آن پرداختند."

با این جلسات این پرسش به وجود می‌آید که اولویت‌های فدراسیون که بعد از انتخاب عزیزی خادم توسط وی مطرح می‌شد به کجا رسید؟ آیا اولویت فوتبال کشور در این شرایط برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس بود یا شهردار تهران است؟ چنین نشست هایی برای مدیران فوتبال که فاقد وجاهت سیاسی و اجرایی هستند، می تواند مثمرثمر باشد اما برای فدراسیون و ساختار آن که این روزها گرفتار مشکلات متعدد هستند، بهره ای ندارد. به نظر می رسد بایستی تجدیدنظری جدی در این مسیر صورت گیرد که موجب عقب ماندگی فوتبال و فدراسیون می شود.