واکنش نصر اصفهانی به اولتیماتوم سرمربی صنعت نفت

حسن نصر اصفهانی درباره اولتیماتوم سیدسیروس پورموسوی مبنی براینکه اگر تا 24 ساعت آینده پولی به حساب باشگاه صنعت نفت نیاید از این تیم جدا خواهد شد، اظهار داشت: علی عیسی‌زاده با وجود اینکه در روزهای اخیر عزادار برادرش بوده این مسائل را مدیریت می‌کند. پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و قطعاً  در همین 2-3 روز پول به حساب باشگاه می‌آید.

وی افزود:  پور موسوی هم در جریان است که ما صحبت‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم. با همکاری اداره ورزش و جوانان استان خوزستان ان‌شاءالله پول به زودی در اختیار باشگاه صنعت نفت قرار خواهد گرفت

رئیس هیأت مدیره صنعت نفت آبادان درباره ادعای پورموسوی مبنی براینکه مسئولان باشگاه هشت میلیارد تومان را قبول نکرده و با توجه به صحبت‌های نمایندگان مجلس خواستار دریافت 12.5 میلیارد تومان شده‌اند، گفت: تلاش‌مان را کرده‌ایم. وزارت نفت و شخص وزیر هم تمام مسائل را تقبل کرده و بودجه‌ای به دو باشگاه صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان اختصاص داده‌اند. 

نصر اصفهانی افزود: از طریق اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار بود تفاهم‌نامه‌ای امضا شود که طبق توافق بین مدیرعامل باشگاه و مسئول اداره ورزش و جوانان انجام خواهد شد. دنبال این هستیم هرچه سریع‌تر پول به دست‌ ما برسد تا حساب بازیکنان و کادر فنی را شارژ کنیم. می‌خواهیم پول را به باشگاه صنعت نفت برسانیم و آن را تقدیم اعضای تیم کنیم. چندین ماه است نتوانسته‌ایم پولی به آنها بدهیم و شرمنده‌‌شان شده‌ایم.

وی اضافه کرد:‌ امکان دارد اداره ورزش و جوانان خوزستان بخواهد این پول را در یکی دو نوبت به باشگاه تخصیص دهد و این موضوع را به مدیریت باشگاه سپرده‌ایم تا درباره آن به تفاهم رسیده و حلش کند. اصل دریافت پول است و دنبال این هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن این اقدام انجام شود.

رئیس هیأت مدیره صنعت نفت آبادان درباره اولتیماتوم موسوی گفت: این را به مدیریت باشگاه خواهیم سپرد تا با صحبت با پورموسوی موضوع را حل و فصل کند.