دروغ بزرگ و جنجالی سرمربی الوحده به پرسپولیسی ها

تن‌کاته سرمربی الوحده امارات در کنفرانس مطبوعاتی صراحتا از غیبت ۳ بازیکن تیمش از جمله اسماعیل مطر صحبت کرد اما سه شنبه شب این بازیکن سرشناس صحیح و سالم در تمرینات الوحده شرکت کرد تا مشخص شود تن‌کاته می‌خواسته پرسپولیس را گول بزند و به زعم خود نماینده کشورمان را فریب بدهد.

حرکت عجیب سرمربی الوحده در نهایت می تواند به ضرر او و تیمش تمام شود چرا که این قبیل کارها بیشتر بازیکنان ایرانی را تحریک می کند و قطعا پرسپولیس با انگیزه های فراوان برای شکست دادن نماینده امارات راهی میدان می‌شود.

این طرف ماجرا با وجود این اقدامات سرمربی جنجالی الوحده، یحیی گل‌محمدی قرار دارد که در چهار بازی با نمایندگان امارات ۲ تساوی، یک برد و یک باخت را در کارنامه خود دارد. 

یحیی گل‌محمدی که با پرسپولیس و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد، در حالی پای به فصل ۲۰۲۱ این رقابت ها خواهد گذاشت که هدفی شخصی را در دیدار با الوحده دنبال می‌کند.

او تاکنون در چهار بازی با اماراتی ها دو تساوی، یک برد و یک باخت را به ثبت رسانده است. سال گذشته سرخ‌ها الشارجه را ۴-۰ در هم کوبیدند اما در بازی رفت که پیش از کرونا بود، ۲-۲ متوقف شدند.

یحیی با ذوب آهن یک بار در امارات موفق به متوقف کردن العین شده بود اما در اصفهان ۱-۰ به این تیم باخت.

حالا باید دید که آیا شاگردان گل‌محمدی موفق به شکست الوحده می‌شوند یا خیر؟ اگر پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت بتواند الوحده را شکست دهد، باتوجه به حضور تیم کم تجربه گوآ، شانس بالایی برای صعود خواهد داشت.