بزرگترین ضعف پرسپولیس در مقابل رقبا لو رفت

محمد برزگر در خصوص شرایط تیم فوتبال  پرسپولیس  در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند هستند؛ اما ما به عنوان نایب قهرمان آسیا به میدان رقابت می‌آییم. تیم‌های دیگر روی پرسپولیس جدی حساب می‌کنند.

وی با اشاره با اینکه نباید هیچ تیمی را در لیگ قهرمانان آسیا دست کم گرفت؛ عنوان کرد: قطر و امارات همیشه روی تیم‌های باشگاهی خود سرمایه گذاری می‌کنند و با فراهم کردن امکانات خوب و جذب بازیکنان و مربیان بزرگ دنیا می‌توانند خطر آفرین باشند؛ اما من دلم روشن است. تیم‌های عربی معمولا در کشور خودشان می‌توانند خوب بازی کنند و حالا که میزبانی با هند است بعید می‌دانم بتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و این موضوع به ضرر آنها است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شانس قهرمانی این تیم تصریح کرد: اولین بازی همیشه مهم‌ترین بازی است. اگر پرسپولیس  در اولین بازی خود قدرتمند ظاهر شود، روحیه بازیکنان بالا می‌رود.

برزگر در مورد عملکرد گل‌محمدی گفت: یحیی به بلوغ تاکتییکی رسیده و می‌تواند تیم را خیلی خوب هدایت کند. سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان هر دو بازیکن خوبی بوده و مکمل یکدیگرند، اما زمانی که تیم حریف ضدحمله می‌زند پرسپولیس دچار آسیب می‌شود که در بازی با پدیده‌ هم این ضعف مشخص بود. با برطرف کردن هرچه سریع‌تر مشکل ضدحمله و اتخاذ یک تاکتیک دفاعی مناسب، پرسپولیس می‌تواند در آسیا هم موفق باشد.