پنالتی صددرصد برای پرسپولیس گرفته نشد

هادی دزفولی در خصوص داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و الوحده اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت داور سعی می‌کرد قضاوت خوبی داشته باشد. داوران ژاپنی با شخصیت هستند و زیر بلیت عرب‌ها نمی‌روند. داور این مسابقه داور بدی نبود و تقریباً تمام تصمیماتش درست بود. با این حال اشتباهاتی داشت که البته تأثیرگذار نبودند.

کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: اما این داور در دقیقه 81 یک پنالتی صددرصد را برای پرسپولیس نگرفت. در این صحنه مدافع پای مهاجم را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد.

وی در مورد سرنگونی بازیکنان الوحده در محوطه جریمه پرسپولیس که اعضای تیم اماراتی اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: آن صحنه پنالتی نبود و بازیکن الوحده خودش را به زمین انداخت.

دزفولی در مورد کارت‌هایی که داور در این مسابقه به بازیکنان داد، عنوان کرد: کارت‌ها درست بود فقط به اعتقاد من کارتی که به امید عالیشاه داد اشتباه بود در این صحنه خطا از بازیکن حریف بود. اما در کل قوانین سختگیرانه‌تر شدند و کوچک‌ترین اعتراضی به داور اخطار دارد که دیدیم به یکی از اعضای کادر فنی الوحده نیز به این خاطر کارت داده شد. بازیکنان ایرانی حتماً باید این مسئله را رعایت کنند و اخطار مفت نگیرند. شاید داوران خودمان به راحتی از این مسائل بگذرند اما در سطح بین‌المللی با کوچکترین اعتراضی داوران کارت می‌دهند.