فرشاد پیوس امروز مقابل الریان قطر گل می زند

 فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و برترین گلزن تاریخ این باشگاه با اشاره به برد این تیم در دیدار اول مقابل الوحده امارات گفت: شاهد یک نمایش تهاجمی دیگر از پرسپولیس بودیم و خوشبختانه این بازی با برد همراه شد. تیم فرصت‌های خوبی نیز برای پررنگ کردن برد خود داشت که متاسفانه به نتیجه لازم نرسید. با این حال مهمترین اصل فوتبال برتری است که یحیی و تیمش به خوبی به این مهم دست یافتند.

پیوس درباره شرایط این تیم مقابل الریان قطر نیز گفت: الریان علیرغم اینکه در بازی ابتدایی خود برابر گوا به نتیجه نرسید اما مسلما اصلی‌ترین حریف پرسپولیس محسوب خواهد شد. آنها از قدرت بالایی برخوردار هستند و از یک سرمربی خوشفکر سود می‌برند که مسلما آنالیز مناسبی روی تک تک بازیکنان پرسپولیس داشته است و کار سختی پیش روی تیم قرار خواهد داشت. از دست رفتن امتیازات کامل در بازی اول نیز الریان را در موقعیت انگیزه بالایی قرار داده و پرسپولیس باید در تمام دقایق بازی مراقب این حریف باشد و فضایی برای دستیابی به هدف به آنها ندهد.

پیشکسوت سرخ‌ها با تمجید از سیدجلال حسینی گفت: او یک بازیکن نمونه برای تمام ادوار محسوب می‌شود. بازیکنی که کیفیت و انگیزه و تعصب را در کنار هم دارد و با پشتوانه به روحیه جنگندگی و برتری طلبی خود توانسته روی شناسنامه‌اش خط بکشد. سیدجلال واقعا باعث افتخار خانواده پرسپولیس است و امیدوارم این موفقیت برای او ادامه دار باشد. فوتبال یک قهرمانی آسیا به او بدهکار است و امیدوارم این اتفاق در این فصل بیفتد و سیدجلال به چیزی که شایسته آن است دست پیدا کند.

پیوس درباره موقعیت سوزی و گل نزدن شهریار مغانلو و دیگر مهاجمان تیم نیز می‌گوید: آل کثیر مدت‌ها از تمرینات گروهی و فوتبال دور بوده است و این شرایط طبیعی است. مغانلو اما کاملا امیدوار کننده ظاهر شده و عطش گلزنی و جنگندگی در خط حمله را به خوبی نشان می‌دهد. مطمئن هستم که امشب پاگشای گلزنی او خواهد بود و امیدوارم با یک نمایش موفق بتواند برابر الریان قطر گل بزند.