اظهارات شکوری در آستانه دیدار با الریان

ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل الوحده امارات و در آستانه دیدار با الریان قطر اظهار داشت: کادرفنی و بازیکنان خوب، با انگیزه و حرفه‌ای ما در شرایط بسیار خوبی هستند و توانسته اند بر این وضعیت سختی که به ویژه از لحاظ آب و هوایی در گوا وجود دارد غلبه کرده و خودشان را مهیا بازی با الریان کنند تا امشب هم دل ملت ایران شاد شود.

وی درباره رطوبت و دمای بالای هوای شهر گوا گفت: شرایط آب و هوایی شهر گوا بسیار سخت است. در زمان بازی درجه حرارت هوا بین 30 تا 31 درجه است و از همه مهم تر بحث رطوبت هوا را پیش رو داریم که در بازی قبلی ما حدود 83 درجه بود. این امر کار را برای بازیکنان ما بسیار سخت کرده بود. تیم ما مقابل الوحده امارات، الریان قطر و گوا هند بازی دارد که با این وضعیت آب و هوایی آشنا هستند و همین موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رادیو ورزش تصریح کرد: بازیکنان و کادرفنی حرفه ای ما توانسته‌اند خود را با این شرایط تطبیق بدهند و امیدوارم مثل دیدار قبلی مقابل الریان هم بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام بدهند.

شکوری درباره شناخت پرسپولیس از الریان قطر توضیح داد: کادرفنی پرسپولیس چندین جلسه آنالیز و بررسی نقاط ضعف و قوت الریان را برگزار کرده و این مسائل به خوبی شناسایی و درباره آنها با بازیکنان صحبت شده است. شناخت خوبی از این تیم داریم و بچه‌های ما آماده بازی هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم عزیزمان و به ویژه هواداران میلیونی پرسپولیس امشب هم دعاگوی بازیکنان ما باشند و انرژی مثبت را برای آنها ارسال کنند زیرا در زمین با تمام توان‌شان برای شادی این هواداران می‌جنگند. 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره نفرات مصدوم پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم ما مصدومی ندارد. بازی‌ها هر سه روز یک بار برگزار می‌شود و ریکاوری بازیکنان بسیار سخت است؛ اما سعی دارند با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی کادرفنی خود را آماده نگه دارند تا در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنند.