واکنش سایت هندی به بازی پرسپولیس و گوا

در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021، امشب از ساعت 21:30 دو تیم پرسپولیس تهران و گوا هند در برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پرسپولیس در هفته نخست در برابر الوحده امارات قرار گرفت و موفق شد با تک گل سید جلال حسینی این تیم را شکست دهد تا قدم نخست را با پیروزی بر دارد.

در هفته دوم نیز شاگردان گل محمدی علی رغم اینکه نیمه نخست برابر الریان قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند در نیمه دوم در 10 دقیقه ورق بازی به سود سرخ‌پوشان بازگشت و آنها موفق شدند سه بار دروازه الریان باز کنند و در پایان با نتیجه 3 بر یک پیروز این دیدار شوند. 

پرسپولیس در پایان هفته دوم درحالی به 6 امتیاز در صدر جدول گروه E  قرار دارد که باید در دیدار سوم خود به مصاف گوا، میزبان مسابقات این گروه برود. گوا در بازی نخست خود در برابر الریان به تساوی بدون گل رسید و در هفته دوم نیز در برابر الوحده نیز به همین نتیجه دست پیدا کرد تا بعد از پرسپولیس با 2 امتیاز در رده دوم این گروه قرار بگیرد.

گوا تا بدین جایی رقابت‌ها با درخشش سنگربان خود، در کنار الشارجه امارات تنها تیم حاضر در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است که دروازه اش باز نشده و موفق به ثبت دو کلین شیت در دو بازی شده است.

سایت هندی، هند نیوز عملکرد گوا را در گروه خود تا بدین جای رقابت‌ها مورد تو بررسی قرارداده و در بخشی از این گزارش به بازی حساس فردا این تیم در برابر پرسپولیس اشاره کرده و نوشته: 

پرسپولیس حریف بعدی گوا نایب قهرمان دور قبلی لیگ قهرمانان آسیا بوده است و چهار دوره متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایران شده است. پرسپولیس یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا در سال‌های اخیر بوده است و موفق به حضور در 3 نیمه نهایی و 2 فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های اخیر شده است.

همچنین این تیم دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان را پیروز شده است و همین موضوع کار را برای شاگردان خوان فرناندو سخت خواهد کرد. گوا اگرچه کار سختی را روز سه شنبه برابر این تیم خواهد داشت اما هواداران این تیم بسیار امیدوار هستند که این تیم در برابر پرسپولیس معجزه کند و همانند یک شعبده باز از کلاه خود خرگوشی را بیرون بیاورد و همه را متحیر کند.