تعداد بازیکنان استقلال دست هر مربی را باز می گذارد

ستار همدانی ، پیشکسوت استقلال در مورد شرایط 4 تیم حاضر از ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا 2021 به برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش گفت:  خدا را باید شکر کرد که این دوره حال همه تیم های ما در آسیا بسیار خوب است. با وجود مشکلات عدیده ای که فوتبال ما دارد، همه تیم ها توانستند روی این بازی ها متمرکز شوند. محرومیت از میزبانی باعث شد بازیکنان انگیزه مضاعفی داشته باشند و از حیثیت فوتبال کشورمان بیشتر دفاع کنند. 

او با اشاره به اینکه استقلال تبدیل به یک تیم متحد و همدل شده است گفت: وقتی حاشیه های تیم های بزرگ جمع شود، مسائل فنی بهتر خودش را نشان می دهد. اکنون استقلال با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، دست هر مربی را باز می گذارد که بتواند تغییر تاکتیک بدهد و شیوه بازی را عوض کند. 

همدانی درباره دیدار استقلال و الشرطه گفت: یک اتفاق بسیار خوبی که در این بازی افتاد، این بود که بعد از ایجاد تراکم دفاعی تیم عراقی، بازیکنان ما بسیار با حوصله فوتبال بازی کردند. اصلاً عجله ای برای پاس دادن نداشتند و به بازی خیلی سرعت دادند. تنها چیزی که می تواند لایه های دفاعی را باز کند، سرعت دادن در این لایه هاست. 

ستار همدانی افزود:  دقت و سرعت در پاس ها و جاگیری فورواردهای ما در لایه های دفاعی این نوید را به من داد که استقلال با تمرکز بالا بازی می کند. خدا را شکر بازی بدون حاشیه را تماشا کردیم. در نهایت این پیروزی را به فوتبال کشورمان و هواداران استقلال تبریک می گویم.