شکایت فولاد از ستاره النصر+عکس

باشگاه فولاد خوزستان که یکی از نمایندگان فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید، بابت یکی از اتفاقات بحث برانگیز دیدار این تیم مقابل النصر عربستان به کمیته اخلاق و انضباطی AFC شکایت کرده است. 

عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار سه‌شنبه شب مقابل فولاد، در صحنه‌ای که در فضای مجازی نیز بازتاب داشته است، اقدام به حرکتی غیر اخلاقی می‌کند. عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم فوتبال النصر عربستان پس از اینکه شماره خود را روی تابلو تعویض دید، به این موضوع به شدت اعتراض کرد و با ضربه شدیدی به بطری آب این موضوع را جنجالی کرد.این بازیکن در این صحنه با کارت زرد داور بازی روبه‌رو می‌شود. البته این همه حواشی حمدالله در این بازی نیست  و او بعد از تعویض با علامت سکوت سرمربی تیمش روبه‌رو می‌شود. 

 

سپاهان

این در حالی است که حمداله بازیکن سرشناس مراکشی، پیش از اعزام تیمش به لیگ قهرمانان حرکت غیر اخلاقی مشابه‌ای را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال عربستان روی مدافع تیم الفیصلی انجام داده و با بدن این بازیکن تماس برقرار کرده بود. بازنشر این صحنه در فضای مجازی باعث شده تا مهاجم النصری‌ها همین اخیراً با حکم کمیته انضباطی فدراسیون عربستان از دو بازی داخلی محروم شود.  تکرار این اتفاق در لیگ قهرمانان از سوی این بازیکن، فولادی‌ها را بر این داشته تا این حرکت ناشایست را در قالب شکایتی با ۱۳ بند به AFC ارسال کنند و خواهان رسیدگی به این موضوع شوند. 

گفتنی است، تیم های فولاد و النصر در دور برگشت لیگ قهرمانان، فردا (جمعه) در ریاض به مصاف هم می‌روند.