اظهارات سرمربی الدحیل پیش از بازی با استقلال

صبری لموشی در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیم‌های  استقلال ایران و الدحیل قطر اظهار داشت: پس از بازی عجیب قبلی که مقابل استقلال به میدان رفتیم و پیروز شدیم، بار دیگر به مصاف این تیم می‌رویم.

بازیکنان ما در آن مسابقه روح و اراده بزرگ خود را نشان دادند که همین موضوع، ما را در دقایق آخر به پیروزی و صدرنشینی گروه رساند.

وی با اشاره به سختی این مسابقه عنوان کرد: این یک بازی دشوار دیگر برای ماست و باید پیروز شویم تا شانس خود را برای صعود افزایش می‌دهیم. به میدان می‌رویم تا به هدف خود برسیم. هر تیم نقاط قوت حریف خود را می‌داند. می‌دانیم استقلال بازیکنانی در سطح بالا در اختیار دارد و الدحیل هم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد که تلاش زیادی در زمین می‌کنند. فردا باید در بالاترین سطح تمرکز خود باشیم تا نشان دهیم شایستگی پیروزی را داریم.

سرمربی الدحیل با اشاره به فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی قبلی شاهد گل‌های زیادی بودیم و فشار روی بازیکنان و خستگی آنها مشخص بود. این تعداد مسابقه برای بازیکنان دشوار است؛ به‌خصوص در شرایط روزه گرفتن. می‌ترسیم مصدومیت برای آنها رخ دهد و تلاش کردیم آنها را به شرایط فیزیکی نرمال بازگردانیم. الدحیل آماده این مسابقه می‌شود و تلاش می‌کند نتیجه خوبی بگیرد.