تیم شجاع قید لیگ قهرمانان را زد

الرایه قطر در گزارش امروز خود نوشت که الریان به قولی بی‌خیال لیگ قهرمانان آسیا شده است و نمی‌تواند حتی روی کاغذ هم به مرحله بعد صعود کند.

در جدول گروه E پرسپولیس با ۱۲ امتیاز صدرنشین، الوحده امارات با ۷ امتیاز دوم ، گوا با ۲ امتیاز سوم و الریان با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد. الرایه نوشت اگر به فرض، الریان ۲ بازی باقی مانده خود را ببرد و الوحده ۲ بازی خود را ببازد،‌ به دلیل بازی‌های رو در رو، این تیم اماراتی است که صعود می‌کند و به همین دلیل لیگ قهرمانان آسیا برای لوران بلان به پایان رسیده است. پیروزی در بازی قبلی حیاتی بود ولی الریان به آن نرسید.

الرایه نوشت که با این حال، نماینده قطری تصمیم دارد از ۲ بازی آینده خود به نحو احسن استفاده کند و بتواند با تقابل مقابل پرسپولیس و گوا خود را برای مسابقه مهم داخلی آماده سازد. ماه آینده در مسابقات جام امیر الریان به مصاف الدحیل خواهد رفت و بلان قصد دارد در آن جام به قهرمانی دست یابد. آن جام به نظر پول زیادی نیز به همراه خواهد داشت و به همین دلیل الریان را به این سمت برده تا در ۲ بازی پیش رو به تحکیم تاکتیکی خود بپردازد و از نقشه‌های متفاوت استفاده کند.