استقلالی ها بازی با الدحیل را فراموش کنند

مهدی امیرآبادی در خصوص عملکرد استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: بازی خیلی خوب و درگیرانه‌ای بود اما متاسفانه مثل بازی رفت در این دیدار هم مدافعان میانی استقلال دچار  اشتباه شدند. با  وجود این شرایط در ادامه راه همه چیز در دست استقلال است و آنها هستند که می‌توانند با یک بازی هوشمندانه به مرحله بعدی صعود کند.

وی  تصریح کرد: استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی  داشت و در بیشتر دقایق هجومی ظاهر شد. پس از تساوی یک - یک از سوی کادر فنی تغییر سیستم داده شد اما متاسفانه  نتیجه تساوی ماند و امتیازات تقسیم شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه کدام بازیکن نمایش بهتری داشت، گفت: در این دیدار نفراتی چون وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور نمایش خیلی خوبی داشتند و با کمترین پاس‌های اشتباه روند تاکتیکی استقلال را به جلو هدایت کردند، سایر بازیکنان هم زحمات خود را کشیدند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: فشردگی بازی‌ها روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و از نظر عصبی  و روانی به آنها فشار وارد می‌شود. بازیکنان باید این دیدار را فراموش کنند و با ریکاوری ذهنی به فکر دو دیدار سخت خود مقابل الاهلی عربستان و الشرطه باشند تا با دو برد خوب در دو بازی آخر به مرحله بعدی صعود کنند.