پرسپولیس مستحق باخت نبود

رحمان رضایی با اشاره به شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل الوحده بیان داشت: بازی جسورانه‌ای از تیم پرسپولیس دیدم و به نظرم سرخ پوشان مستحق شکست نبودند. آنها در بدترین حالت مستحق زدن یک گل و کشاندن بازی به تساوی بودند.

وی افزود: بر خلاف آنچه بعضی‌ها می‌گویند به نظر من صدرنشینی پرسپولیس در این گروه با خطر مواجه نشده و آنها به راحتی با صدرنشینی کارشان را پایان می‌دهند.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص اتفاقات فدراسیون فوتبال نیز بیان داشت: باید به عزیزی خادم فرصت داده شود تا تفکراتش را در این فدراسیون اجرا کند. فدراسیون گذشته مشکلات زیادی داشت و فوتبال ما در بدهی غوطه‌ور است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است که رییس جدید باید از نیروهای جدیدی استفاده کند و خوشبختانه عزیزی خادم که خود از مدیران جوان است، به جوان‌گرایی در فدراسیون دست زده و شاهد حضور چهره‌های جوان و جدید هستیم.

رضایی بیان داشت: در مقطع حساسی قرار داریم و تیم ملی ما مسیر راحتی را برای رسیدن به جام جهانی ندارد. لذا در این مقطع باید همه اهالی فوتبال همدل شده و با انرژی کامل پشت فدراسیون و تیم ملی قرار بگیرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد:  در شرایط کنونی هیچ چیز مهم‌تر از صعود تیم ملی به جام جهانی نیست و باید دست به دست هم دهیم تا بار دیگر شاهد این اتفاق فرخنده در فوتبال کشور باشیم.