علت عملکرد ضعیف استقلال مشخص شد

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل  الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و تیم الاهلی خیلی عملکرد خوبی داشت، اما من تحلیل فنی ندارم، چون صحبت کردن درباره مسائل فنی خنده دار است.

او ادامه داد: در این دیدار هم بازیکنان تیم ما و هم بازیکنان الاهلی خسته بودند. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانم بگیرم، چون با همه توانشان تلاش کردند. در مجموع به آنچه که هدفمان بود، رسیدیم.

مجیدی افزود: فکر می‌کنم خیلی باهوش بازی کردیم، اما دلیل اینکه نتوانستیم کیفیت ۲ بازی اول را ارائه دهیم خستگی بازیکنانمان بود. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانمان بگیرم. برای همه تیم‌ها این مشکل وجود دارد. ما به دنبال صعود از گروه خود هستیم و به طور حتم این کار را انجام خواهیم داد. با تمرکز کامل و تمام انرژیمان در بازی بعدی شرکت می‌کنیم.

او درباره عملکرد مظاهری گفت: دروازه‌بان وظیفه اش مهار توپ است. ما صدر جدول هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از بازی هم گفته بودم الاهلی تیم بسیار خوبی است. ولی این یک امتیاز بیشتر به درد ما خورد تا الاهلی؛ آن‌ها خوب بازی کردند و در ابتدا هم این را گفتم. از طرفی بازیکنان ما خیلی خسته بودند. تیم ما صد در صد باهوش کار کرد  و ما برای این بازی یک سازماندهی داشتیم.

مجیدی درباره بازی با الشرطه بیان کرد: همه بازی‌ها سخت و بازی آخر خیلی سخت تر است، ولی ما یک سازماندهی در تیم داریم که چه زمانی بجنگیم و چه زمانی بازی را کنترل کنیم. امروز خسته بودیم و بیشتر بازی را کنترل کردیم.