دلیل اصلی جدایی کمالوند از استقلال

فراز کمالوند در حاشیه بازی امروز سایپا مقابل بادران در خصوص پیوستن به تیم سایپا اظهار داشت: قبل از هر چیز ایام شهادت امام علی (ع) را به مردم کشور و شیعیان عزیز تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله در شب قدر هر کسی به حاجتش برسد و از این شب‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود:‌ حرفه ما مربیگری است بعد از پیشنهاد سایپا با توافقی که با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که در این وضعیتی که سایپا دارد به این تیم کمک کنیم.

کمالوند تصریح کرد:‌ سایپا دارای امکانات سخت‌افزاری خیلی خوبی است و جزو معدود تیم‌های تهرانی است که باقی مانده، ان‌شاءالله شرایط به گونه‌ای شود که این تیم با پتانسیلی که دارد در لیگ برتر بماند. کارمان را از همین امروز شروع می‌کنیم فاصله کمی تا شروع مسابقات داریم ان‌شاءالله بتوانیم به آنچه مدنظر باشگاه است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه دلیل اصلی جدای‌اش از استقلال چه بود، گفت: کمک به تیم سایپا.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص مبلغ قراردادش عنوان کرد: این حرف‌ها بیشتر زاییده تفکرات آدم‌هایی است که نمی‌دانم به چه چیزی فکر می‌کنند. کدام مبلغ قرارداد؟ اصلاً چنین چیزی نیست.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا این باشگاه مبلغی به استقلال پرداخت کرده یا بندی در قراردادش وجود داشته، گفت: نه، حضور من در باشگاه استقلال به خاطر فرهاد بود. 

کمالوند در پاسخ به این سؤال که آیا یعنی قراردادی با استقلال نداشته است، اظهار داشت: بدون قرارداد که نمی‌شود کار کرد. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مشکلی بین او و فرهاد مجیدی وجود داشته است، گفت: نه، ما دوست صمیمی  30 ساله هستیم و دوستی ما پابرجا است، چه مشکلی داریم؟ دوستی ما پابرجا است. بعد از اینکه با فرهاد توافق کردم باشگاه هم راضی شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که یعنی مشکلی در مورد رضایت‌نامه به وجود نیامد، عنوان کرد: خیر.

کمالوند در مورد اینکه سراجی اعلام کرد مددی با این مسئله مخالفت داشته است، گفت: بله، به هر صورت او دوست داشت من در استقلال بمانم اما چون با نظر فنی فرهاد مجیدی آمده بودم با او که صحبت کردم توانستم نظرش را جلب کنم. با فرهاد 30 سال دوست هستم و اصلاً نیازی به نوشتن نبود. 

وی در مورد صعود استقلال از گروه مرگ و نقش خودش در این صعود اظهار داشت: من نقش بسیار جزیی داشتم، نقش اول را بعد از لطف خدا و حمایت هواداران خود بچه‌ها داشتند، فرهاد به عنوان سرمربی تیم داشت، ما هم در یک گوشه اگر می‌توانستیم کمک کردیم. خدا را شکر دل هواداران استقلال خوش شد. آنها در این چند مدت از اتفاقاتی که در باشگاه افتاده بود ناراحت بودند. با حضور فرهاد مجیدی فکر می‌کنم روند روبه رشد ادامه پیدا می‌کند و این تیم ان‌شاءالله لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای فصل آینده سایپا دارد، گفت: چو فردا شود فکر فردا کنیم؛ ان‌شاءالله دستیاران را هم فردا معرفی می‌کنیم.