محمد صلاح به بارسلونا می رود یا رئال مادرید؟

محمد صلاح  در ۲ تیرماه سال ۱۳۹۶ با عقد قراردادی ۵ ساله به لیورپول پیوست. با این همه در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر اختلاف صلاح و کلوپ شنیده می‌شود که گمانه‌زنی‌ها درباره عدم ادامه همکاری لیورپول و صلاح را بالابرده است.

به نظر می‌رسد مدیران سرخ‌ها قصد دارند پیش از پایان مدت قراردادش محمد صلاح را به فروش برسانند تا سود این انتقال نصیب باشگاه لیورپول شود. در حالی که پیش از این پیشنهاد هدایت تیم ملی آلمان به یورگن کلوپ مطرح بود؛ اما سرمربی لیورپول پیشنهاد ژرمن‌ها را رد کرد. با این اوصاف اوضاع برای ادامه حضور صلاح در آنفیلد با شک و تردید بیشتری روبه‌رو است.

پیشنهاد بارسلونا و رئال مادرید به محمد صلاح

محمد صلاح در همین رابطه به اسکای اسپورت اعلام کرد: «وقتی صحبت از تمدید قراردادم می‌شود هیچ‌کس جوابی به من نمی‌دهد و قضیه مسکوت باقی می‌ماند. من نمی‌توانم چیز زیادی در این مورد بگویم.» در این میان شایعه پیشنهاد تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به مهاجم ۲۸ ساله سرخ‌ها مطرح است.

در همین حال صلاح می‌گوید انتقال به لالیگای اسپانیا می‌تواند برای او گزینه جذابی باشد. قیمت صلاح در ترانسفر مارکت ۱۱۰ میلیون یورو ذکر شده است.

از محمد صلاح در ۴۶ مسابقه فصل اخیر، ۳۳ گل و ۴ پاس گل ثبت شده است. از سوی دیگر رکورد ۱۲۳ گل در ۱۹۸ مسابقه رکورد خوبی است که می‌تواند بزرگان جهان را برای خرید این بازیکن قانع کند.

شاگردان کلوپ در حال حاضر با ۵۴ امتیاز در رده ششم لیگ جزیره حضور دارند.