اعتراض الهامی به تعویق دیدار استقلال و ذوب آهن

ساکت الهامی در خصوص روند برنامه‌ریزی بازی‌های پیش‌روی لیگ برتر اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم گفتم رقابت در پایین جدول بسیار نزدیک و حساس است. می‌دانیم که با توجه به شرایط کرونایی، بازی‌های تیم ملی و باشگاهی آُسیا ، کار سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی سخت است اما باید به باشگاه نساجی حق داد؛ چند هفته است که بازی‌های ما زودتر از بازی‌های رقبا برگزار می‌شود که شدیداً به این مسئله اعتراض داریم. درحال حاضر فاصله تعداد بازی‌های ما با تیم‌های رقیب با توجه به برگزاری بازی آینده‌مان مقابل مس رفسنجان، به عدد دو می‌رسد.

وی افزود: علی‌رغم پرهواداری و ریشه‌دار بودن نساجی، نمی‌‌خواهیم نگاه سازمان لیگ به ما مهربانانه باشد اما انتطار داریم برخوردشان با ما عادلانه باشد. نساجی به لحاظ هواداری جزو پنج تیم اول لیگ است و مردم شمال نسبت به این تیم عرق دارند. نباید حق مردم نادیده گرفته شود.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: ما در صورتی با مس رفسنجان روز ۱۸ اردیبهشت بازی خواهیم کرد که بازی ذوب‌آهن و استقلال با بازی ما همزمان باشد و بازی عقب‌افتاده ذوب‌آهن نیز تا شروع هفته بیست‌وسوم برگزار شود تا ما به لحاظ تعداد بازی، با تیم‌های رقیب برابر شویم.

الهامی با عنوان اینکه انتظار ما از سازمان لیگ معقول است و چیزی زیادی مطالبه نکردیم، بیان کرد: اینکه بازی استقلال و ذوب‌آهن به‌ خاطر بازی پرسپولیس دو روز عقب افتاده، گناه ما چیست؟ بازی ما با مس رفسنجان چه شنبه هجدهم و یا یکشنبه نوزدهم برگزار شود، هیچ فرقی نمی‌کند، لذا تقاضا داریم بازی ما هم به روز یکشنبه تغییر زمان یابد تا به‌طور همزمان با بازی ذوب‌آهن و استقلال برگزار شود.