تمجید تمام قد روزنامه پرتغالی از طارمی

پنج شنبه شب دیدار حساس و مهم «اُ کلاسیکو» بین بنفیکا و پورتو برگزار می‌شود و تیم پورتو قصد دارد با درخشش مهدی طارمی در این مسابقه به پیروزی دست یابد تا بتواند فشاری بزرگ روی صدرنشین لیگ بیاورد.

روزنامه معتبر آبولا در گزارش امروز خود در خصوص پیش بازی دیدار سنتی بنفیکا و پورتو به نقش مهم « مهدی طارمی » در این مسابقه اشاره کرد و نوشت ستاره ایرانی امید پورتو برای اندک شانس قهرمانی است.

آبولا نوشت: ستاره ایرانی در 5 بازی اخیر خودش 4 گل به ثبت رسانده و نقش اصلی بردهای پورتو را به دوش کشیده است. او در دیدار مقابل چلسی یک گل قیچی برگردان زد تا پورتو خداحافظی جالب توجهی با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. طارمی با این درخششی که از خود نشان داد امید پورتو در 4 بازی انتهایی است.

در جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ با 76 امتیاز صدرنشین لیگ است و پورتو با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تنها 4 بازی باقی مانده و پورتو باید به شکست اسپورتینگ دل ببندد و خودش در مسابقه‌های سخت پیش رو به برتری دست یابد.

روزنامه پرتغالی نوشت: طارمی در اولین فصل خودش در این تیم به گلزن برتر پورتو نام گرفته و توانسته در 37 بازی آمار 21 گل را به ثبت رساند. او پس از اینکه با نظر کونسیساو به ترکیب اصلی در مسابقات راه پیدا کرد، تغییری اساسی در پورتو به وجود آورد و هم اکنون نیز توانسته به راه های متفاوت برای تیم بدرخشد.

آبولا در انتها نوشت که طارمی هم به راحتی گل می‌زند، پاس گل می‌دهد و در گرفتن پنالتی به تیم کمک می‌کند.