استقلال باید باخت خود را جبران کند/ دربی قابل پیش بینی نیست

یدالله اکبری درباره شکست استقلال برابر ذوب‌آهن گفت: این باخت واقعاً ناامیدکننده بود و بازیکنان استقلال جدا از خستگی، انگار تمرکز لازم را نداشتند و به فکر دربی بودند. من امیدوارم استقلال این باخت را در دربی روز جمعه جبران و هوادارانش را خوشحال کند. اگر استقلال مثل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود.

هواداران از استقلال قهرمانی می خواهند

وی در ادامه با بیان اینکه فرهاد مجیدی مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان قرار دارد، تصریح کرد: مجیدی تا به امروز نتایج خوبی گرفته و وظیفه ماست که از کادر فنی حمایت کنیم، چون مربیان جوان می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. فقط مسئله مهم این است که استقلال در ادامه لیگ با انگیزه زیادی دنبال امتیاز گرفتن باشد و فاصله‌اش را با سپاهان و پرسپولیس کم کند. هواداران در این فصل از استقلال قهرمانی می‌خواهند و اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌ها را ببرد یا کمترین امتیاز ممکن را از دست بدهد. آبی‌پوشان برای قهرمان شدن دیگر نباید نمایش بازی با ذوب‌آهن را تکرار کند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد حریف روز جمعه استقلال چیست، اظهار داشت: پرسپولیس واقعاً تیم پرقدرتی است و به یحیی گل‌محمدی بابت ساختن چنین تیمی تبریک می‌گویم. دربی قطعاً یک بازی سخت برای هر دو تیم است و نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست، ولی من امیدوارم شاگردان مجیدی برنده این بازی شوند و هواداران را خوشحال کنند.