برای جنگ قهرمانی باید دربی را ببریم

مهدی مهدی‌پور درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از برگزاری دربی پایتخت اظهار داشت: تیم‌مان شرایط خوبی دارد. در جام باشگاه‌های آسیا فشار سنگینی روی استقلال بود اما نتیجه مدنظرمان را در این رقابت‌ها کسب کردیم. 

وی افزود: پس از آن یک مسابقه مقابل ذوب‌آهن داشتیم که به دلیل خستگی و مسائل دیگر مثل به هم ریختن خواب بیشتر بچه‌ها مشکل پیدا کردیم.  اکنون همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در دربی انجام بدهیم. 

هافبک استقلال درباره اینکه این تیم با وجود باخت در دیدار قبل از دربی، از لحاظ تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارد و آیا با این تفاسیر می‌تواند پرسپولیس را شکست بدهد، پاسخ داد: استقلال شرایط خوبی دارد و همه بچه‌ها آماده هستند. بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به فشردگی گروه سنگینی که در آن قرار داشتیم، خستگی بچه‌ها طبیعی است، اما این مسائل تقریباً حل شده و ان‌شاءالله با آمادگی صددرصد وارد دربی شویم. 

مهدی‌پور درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی با پرسپولیس گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد زیرا دربی شرایط خاص و سختی برای هر دو تیم دارد. تلاشمان را می‌کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین عملکرد را در این مسابقه داشته باشیم. 

وی درباره احتمال از دست رفتن شانس قهرمانی استقلال در صورت باخت در دربی توضیح داد: دربی برای هواداران ما یک بازی خاص و حساس است، ضمن اینکه از لحاظ جدولی هم شرایط خاصی دارد. باید سعی کنیم این مسابقه را ببریم تا شرایطمان در جدول به شکلی باشد که در ادامه فصل برای قهرمانی بجنگیم.

هافبک تیم استقلال درباره اینکه برخلاف ابتدای حضورش در این تیم اکنون به ترکیب اصلی رسیده و میزان رضایتمندی خود از این موضوع گفت:‌ خدا را شکر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانستم به تیم کمک کنم و شرایطم با اعتماد کادرفنی خوب است. از اینجا به بعد هم قطعا همین گونه است و اگر کادرفنی به من اعتماد کند، سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم، ضمن اینکه دعا می‌کنم سایر نفرات هم بهترین عملکرد را داشته باشند.